“Helt i top”

Tilføj det.
Garage Burgerbar
nr. 13 af 21 Restauranter i Risskov
Anmeldt 7. august 2021

Helt i top, super god kvalitets mad.
Helt vild god service. Og rigtig hurtig levering.
Jeg kommer gerne igen

Tak, Kath6556

Anmeldt 9. juni 2021

Billige burgere, fin kvalitet, bollen er fin, bøffen saftig og stegt tilpas til min smag.
Det kneb med eksekveringen af ordren - vegetarudgaven var udgået, og en del forsinkelse - det var som om det åbne køkken ikke helt fungerede til spitzenklasse endnu - men det kommer måske.
Fritter og aiolo var OK.

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, RoarMaagaard
Anmeldt 7. juni 2021

Det var en virkelig god burger og bolden var super god, frittern og dip super godt. Så fine lokaler og ude pladserne var så fine

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Mor1959

Rejsende, der kiggede på Garage Burgerbar, kiggede også på

Har du været i Garage Burgerbar? Fortæl om dine oplevelser!