“Gennemsnitligt, ikke mere”
Anmeldelse af Piccolo Risskov

Piccolo Risskov
nr. 11 af 19 Restauranter i Risskov
Anmeldt 6. august 2020

Kortet lyder rigtigt godt, og der er flere ting vi havde lyst til. Men maden var kedelig, og i forhold til hvad man får af kvalitet og mængde alt for dyrt.
God og venlig service trækker op

1  Tak, Thomas P

Anmeldt 4. august 2020

Begge meget velsmagende men for fede. Lokalet og betjeningen i top. Menukortet på nettet stemmer ikke overens med restaurantens do.

Tak, Buchwald50
Anmeldt 6. juli 2020

Min mor og jeg spiste aftensmad på Piccolo i Risskov og gik ud derfra med et stort smil på læben. Der er en rigtig hyggelig og autentisk stemning. Vores tjener han var meget professionel, opmærksom og præsenterede maden smagsfuldt. Deres risotto verde og meringa som dessert, er helt klart anbefalelsesværdig. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse :-)

Tak, emilien434
Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Piccolo Risskov da de igen måtte åbne efter COVID 19.
De var rigtig gode til at overholde COVID 19 restaurant reglerne, men de var dog lidt rundt på gulvet efter en lang lukkeperiode.

Positiv:
Maden var 3,5 ud af 5 stjerner.
Pæn indretning.
Renlighed er høj.

Negativ:
Servicen var 2,5 ud af 5 stjerner.
Personalet kom hurtigt ned med menukortet, men glemte så at komme ned og tage ordren - tog 20min. Dette gentog sig desværre ved udlevering af dessert menukortet.
Forretten og hovedretten kom på samme tid.
Ligger ud til en forholdsvis trafikeret vej.

Tak, JeppeMoeskjaer
Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Kold pizza til mange penge :-) smagte dog rigtig fint, men til prisen ville jeg vælge et andet sted :-)

Tak, L1316NVandreag

Rejsende, der kiggede på Piccolo Risskov, kiggede også på

Har du været i Piccolo Risskov? Fortæl om dine oplevelser!