“Et besøg værd!”
Anmeldelse af Piccolo Risskov

Piccolo Risskov
nr. 11 af 17 Restauranter i Risskov
Anmeldt 6. juli 2020

Min mor og jeg spiste aftensmad på Piccolo i Risskov og gik ud derfra med et stort smil på læben. Der er en rigtig hyggelig og autentisk stemning. Vores tjener han var meget professionel, opmærksom og præsenterede maden smagsfuldt. Deres risotto verde og meringa som dessert, er helt klart anbefalelsesværdig. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse :-)

Tak, emilien434

Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Piccolo Risskov da de igen måtte åbne efter COVID 19.
De var rigtig gode til at overholde COVID 19 restaurant reglerne, men de var dog lidt rundt på gulvet efter en lang lukkeperiode.

Positiv:
Maden var 3,5 ud af 5 stjerner.
Pæn indretning.
Renlighed er høj.

Negativ:
Servicen var 2,5 ud af 5 stjerner.
Personalet kom hurtigt ned med menukortet, men glemte så at komme ned og tage ordren - tog 20min. Dette gentog sig desværre ved udlevering af dessert menukortet.
Forretten og hovedretten kom på samme tid.
Ligger ud til en forholdsvis trafikeret vej.

Tak, JeppeMoeskjaer
Anmeldt 1. juni 2020 fra mobile enheder

Kold pizza til mange penge :-) smagte dog rigtig fint, men til prisen ville jeg vælge et andet sted :-)

Tak, L1316NVandreag
Anmeldt 30. maj 2020

Der var hyggeligt, pizzaerne var gode(!) og mættede meget omend en spisekniv med takker havde gjort underværker, da brødet var svært at skære igennem på grund af scrocchiarella bunden. Det var svært at spise i hånden på elegant vis med løst fyld, selvom det var virkelig lækkert. Caprese salaten var trist, virkelig meget tomat og virkelig lidt mozzarella og surdejsbrød. Vinaigretten smagte heller ikke af meget, og til 75 kroner forventer man mere end hvad der virkede til knap 1/2 mozzarella. Lidt basilikum ville også ha' klædt den. Derudover kunne det have været rart med balsamico eddike og oliven olie på bordet samt salt og peber, så man evt. selv kunne give lidt ekstra smag. Galvanina sodavand til 50-55 kroner(husker ikke præcist) er også ret pebret...

Dato for besøg: maj 2020
Tak, leabA1822AM
Anmeldt 10. april 2020

Piccolo er en dejlig ny restaurant beliggende på et dejligt centralt sted i Risskov. Vi fik serveret lækker og velsmagende mad. Restauranten var næsten fyldt, da vi kom. Heldigvis havde vi bestilt bord i forvejen. Men vi måtte blive stående længe med vores overtøj over armen, før vi fik anvist en garderobe at hænge det i. Maden var der ikke noget at klage over, men en åbenbart uerfaren kvindelig tjener var noget forvirret og ukoncentreret. Hun tog imod en forkert bestilling i første omgang. Vi bestilte kaffe til slut. Jeg fik kaffen serveret, inden jeg var færdig med sidste ret, så kaffen nåede at blive kold, inden jeg skulle drikke den.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Lars M

Rejsende, der kiggede på Piccolo Risskov, kiggede også på

Har du været i Piccolo Risskov? Fortæl om dine oplevelser!