“Helt igennem fantastisk”
Anmeldelse af Neem Deli

Neem Deli
Anmeldt 26. januar 2020

Noget af det bedste asiatiske mad jeg har fået, intet at klage over, super service samt hyggelig restaurant med billige priser og mad fra hele Asien i stedet for der kun er fokuseret på et enkelt asiatisk land. I hvertfald ikke sidste gang jeg kommer der.
Desværre intet billede da det hele røg ned i maven

Tak, HedegaardK

Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Dette var tredje gang vi fik aftensmad fra Neem, som tidligere havde været en rigtig fin oplevelse. Det var ikke tilfældet denne gang. Peking anden var decideret uspiselig og Penang-retterne skuffede også gevaldigt. Alle retterne var voldsomt søde, og ingen af retterne blev der taget mere end en omgang af. Jeg vil tro, at der har været udskiftning i køkkenet, desværre er det nok sidste gang vi får mad fra Neem.

Tak, 336tod
Anmeldt 11. december 2019

2 venner til aftensmad.

Kun få gæster, så hurtig anvisning af bord og hurtig og venlig betjening og vejledning fra den søde tjener.

Vi valgte Peking And med bambus, ærter, blomkål, broccoli og gulerod i klassisk kinesisk sur/sød sauce – serveret med ris.

Der til, efter tjenerens anbefaling, en Leo øl fra Thailand.

Mens vi ventede, fik vi Rejechips kr. 35,-

Lune og sprøde rejechips med ramsløg og tandoori, serveret med 1 dip efter eget ønske.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, John J
Anmeldt 8. december 2019

Skøn mad med godt selskab. Maden var virkelig lækker og der var meget af den. Betjeningen var meget imødekommende og venlig, så det var en fornøjelse at spise på stedet. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg spiser hos NEEM.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, 1972mgp
Anmeldt 15. november 2019

Lækkert velsmagende mad. Meget flot og indbydende anrettet meget mad for pengene. Man går ikke sulten der fra. hyggelig stemning og sødt og smilende personale

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Pia K

Rejsende, der kiggede på Neem Deli, kiggede også på

Har du været i Neem Deli? Fortæl om dine oplevelser!