“Dejligt personale, velsmagende mad og perfekt forbillede for det græske køkken.”

Restaurant Bar Alexandros (Assotos Yios)
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejlig og imødekommende personale.
Restaurantchefen sørger virkelig for, at du får noget for pengene. - en rigtig god oplevelse, dejlig mad og god service.
Mere kan man ikke forlange.
Helt klart 1. Prioriteten at spise her, såfremt man leder efter et godt måltid.

Tak, 315rabean

Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig restaurant og sødt familieejet personale.

Hvis man søger en lokal hyggelig restaurant så kan den helt klart anbefales.

Maden er så god og smagsfuld

Tak, Christine G
Anmeldt 18. september 2019 fra mobile enheder

I denne hyggelige familiedrevne restaurant får man - udover en venlig betjening - også dejlig mad.

Vi fik en dejligt krydret og mør steak. Efter maden fik vi serveret en udsøgt honningkage på husets regning.

Terrassen ligger desværre lidt tæt på hovedvejen. Man kan parkere nede ad vejen til højre for restauranten.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Anders3450
Anmeldt 15. september 2018 fra mobile enheder

Virkeligt godt og velsmagende mad.
Flinke og dejlige familierestaurant kan anbefales.
Kommer gerne igen

Dato for besøg: september 2018
Tak, 962jensl
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Skøn familie drevet restaurant med fantastisk frisk mad. Vi var her 2 gange og elskede maden. Klart det bedste vi prøvede på vores tur til Kreta.
Vi anbefaler det i allerhøjeste grad.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Travel1973mogel

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bar Alexandros (Assotos Yios), kiggede også på

Platanias, Chania Prefecture
Rapaniana, Chania Prefecture

Maleme, Chania Prefecture

Har du været i Restaurant Bar Alexandros (Assotos Yios)? Fortæl om dine oplevelser!