“Som at være i Grækenland”
Anmeldelse af Sevag's Grækeren

Sevag's Grækeren
nr. 1 af 5 Restauranter i Egå
Køkkener: Spisested, Græsk, Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Kom ind og hils på mig. Det er mig, der har åbnet ”Sevags Grækeren” i Kystcentret i Egå. Jeg hedder Sevag – men bliver også kaldt Grækeren – og er en fuldblods græker, som elsker mad, livet og glade mennesker. De sidste 20 år har jeg levet af at sammensætte menuer bl.a. med friske auberginer og krydderier, hvidløg, tomater, græsk olivenolie og grillet kød. Opaaaaa Sevags er et spisested med fokus på take away og det græske menukort – baseret på kærlighed, fantasi og masser af krydderier. Det er et sted, hvor hele familien er velkommen, og hvor der altid er plads til et smil. Og mangler familien en kok til grillfesten eller andre festlige lejligheder, så ringer I bare til mig. Ud over at give kunderne nogle dejlige og uforglemmelige oplevelser med maden fra det græske middelhavskøkken, så er mit ønske med Sevags at give dig og din familie en lille bid af den græske stemning og kultur. Kalos irthate kai kali sas oreksi Velkommen og velbekomme I de 4 år Sevag's Grækeren har eksisteret har vi opnået meget -Aarhus Update anbefalet os som autentisk græsk Taverna - Lokal avisen 'skrev 'Et lille stykke af grækenland i egå'' - Jp skrev '' Græsk gastronomi i egå'' -Århus onsdag skrev ''Den græske perle'' -JP vi fik 3 og 4 stjerner -Aarhus Stiftstidende gav os 4 stjerner -Byens Bedste Take away i hele aarhus i 2014 -Byens Bedste take away i hele Aarhus i 2015 -JP Byens bedste billigste restaurant i hele aarhus Kom sulten kom glad hos Grækeren Opaaaaaaaaaaaa. Husk GRATIS kys alle ugens dage ;-))))

Når man spiser på Sevags Grækeren er det ligesom at besøge en græsk restaurant i Grækenland! Servicen var i top, maden smagte fantastisk og som en ekstra bonus var der live græsk musik. Stemningen var i meget hyggelig. Jeg kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: september 2020
Tak, 907sophian

Anmeldt 31. august 2020

God stemning og herlig betjening. Hyggelig vært og smilende personale. Måden smagte af mere, men der er jo bund i fattigfolk. Det var bestemt ikke sidste gang, vi glæder os.

Tak, BrianJ1819
Anmeldt 11. august 2020

Vi havde en fantastisk oplevelse med vores lille familie på 5, 3 børn og to voksne.
Da vi ikke kunne rejse i år valgte vi at spise hos Sevags som oser af græsk stemning. MADEN VAR FANTASTISK,vi følte vi var i grækenland.selv børnene blev grebet af stemningen og nød at se på de mange billeder der hang i restauranten.
Vi havde vores lille baby med på 7 mdr som sad i barnestolen og hyggede sig. Service var også fantastisk. Der var rigtig god plads imellem bordene og personalet havde godt styr på hygiejnen grundet Corona tiderne. Vi havde en dejlig aften og følte os rigtig tryg. Kan varmt anbefales.

Tak, Passport639744
Anmeldt 1. juni 2020

Jeg har spist her 2 gange, og har været både mæt og tilfreds begge gange.
Servicen er altid i top, og man føler sig virkeligt velkommen. Maden er virkelig godt, og vinudvalget er fornuftigt. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Martinbaip13
Anmeldt 15. april 2020

Jeg kan varmt anbefale Sevags i Egå. Det lækkerst græske mad og topklasse service og personale. Man føler at man er tilbage på de græske øer, når man besøger restauranten

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Allanfc95

Rejsende, der kiggede på Sevag's Grækeren, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Sevag's Grækeren? Fortæl om dine oplevelser!