“Søster Karins 70 års fødselsdag lørdag den 11. januar”
Anmeldelse af Sevag's Grækeren

Sevag's Grækeren
nr. 1 af 5 Restauranter i Egå
Køkkener: Spisested, Græsk, Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Kom ind og hils på mig. Det er mig, der har åbnet ”Sevags Grækeren” i Kystcentret i Egå. Jeg hedder Sevag – men bliver også kaldt Grækeren – og er en fuldblods græker, som elsker mad, livet og glade mennesker. De sidste 20 år har jeg levet af at sammensætte menuer bl.a. med friske auberginer og krydderier, hvidløg, tomater, græsk olivenolie og grillet kød. Opaaaaa Sevags er et spisested med fokus på take away og det græske menukort – baseret på kærlighed, fantasi og masser af krydderier. Det er et sted, hvor hele familien er velkommen, og hvor der altid er plads til et smil. Og mangler familien en kok til grillfesten eller andre festlige lejligheder, så ringer I bare til mig. Ud over at give kunderne nogle dejlige og uforglemmelige oplevelser med maden fra det græske middelhavskøkken, så er mit ønske med Sevags at give dig og din familie en lille bid af den græske stemning og kultur. Kalos irthate kai kali sas oreksi Velkommen og velbekomme I de 4 år Sevag's Grækeren har eksisteret har vi opnået meget -Aarhus Update anbefalet os som autentisk græsk Taverna - Lokal avisen 'skrev 'Et lille stykke af grækenland i egå'' - Jp skrev '' Græsk gastronomi i egå'' -Århus onsdag skrev ''Den græske perle'' -JP vi fik 3 og 4 stjerner -Aarhus Stiftstidende gav os 4 stjerner -Byens Bedste Take away i hele aarhus i 2014 -Byens Bedste take away i hele Aarhus i 2015 -JP Byens bedste billigste restaurant i hele aarhus Kom sulten kom glad hos Grækeren Opaaaaaaaaaaaa. Husk GRATIS kys alle ugens dage ;-))))
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Knap 30 glade, feststemte og forventningsfulde gæster mødte op hos Sevags - Grækeren - i Egaa, hvor vi blev budt velkommen af den glade græker med kram og kindkys samt af hans smilende, venlige, imødekommende og søde personale.
Fødselaren var glad og strålede som en lille sol og en dejlig stemning bredte sig i den hyggelige, autentiske græske restaurant.
Vi fik en dejlig velkomstdrink og efter familiær gensynsglæde, hyggesnak mm satte vi os til langbords og mens vi fik serveret drikkevarer, fik Sevags humøret til st stige nok et par grader- helt op i det varme og kærlige røde felt - Opaaaaa og Yamas gjaldede lystigt - og SÅ kom maden
Wauw, Sevags græsk meze‼️ Ja, den fås ganske enkelt ikke bedre, at lukke øjnene og lade smagsløgene forkæles med tonerne af græsk Bouzouki musik i ørerne - så var jeg pludselig tilbage på de dejlige græske øer, duften, solen, varmen, gæstfriheden - og sådan skal det efter min mening føles, når man spiser autentisk mad♥️
Og der var mere end rigeligt, og alle uden undtagelse og hvad enten man er kræsen eller ej, kan blive mætte af “et eller andet” fra det kæmpestore udvalg af græske specialiteter og lækkerier.
Dejlig, dejlig gourmetoplevelse.
Tak Søs Karin format invitere til Sevags og tak SEVAG for endnu en dejlig madoplevelse
Jeg giver 6 strålende
Kh
Kirsten Møldrup

Tak, O8126OCkirstenm

Anmeldt 26. januar 2020

Vi fik leveret mad, til os selv og vores gæster. Maden var dejlig varm, frisk og lækker,
jeg kan klart anbefale Grækeren. det var en god og positiv oplevelse.

Tak, Larshr
Anmeldt 25. december 2019 fra mobile enheder

Græsk når det er bedst hvor selv tomaterne smagte som i Grækenland. Kan varmt anbefales. Vi valgte meze menu for 2 som nok var lidt i den dyre ende, men der var mad til minimum 2 personer.

Tak, 92mikaela
Anmeldt 13. december 2019

Hyggelig aften for hele familien. Autentisk, varm græsk stemning. Fantastisk mad og fantastisk betjening.

Tak, BachBruun
Anmeldt 7. december 2019 fra mobile enheder

Vi skulle fejre mit barnebarns fødselsdag i dag, og skulle finde en dejlig restaurant, med
er godt græsk køkken, da vi elsker græsk mad. Derfor valgte vi Sevags, da vi kender stedet og har spist der mange gange. Men denne gang skulle vi være et selskab på 20, hvilket vi ikke havde prøvet før, på Sevags. Vi fik anbefalet en dejlig buffet med mange forskellige lækre græske retter, så der var noget lækkert for alle. Vores gæster synes det var fantastisk, og vi følte os særligt velkomne, fordi Sevags har den græske varme kærlighed i sin måde at byde velkommen på, som er så særligt for grækerne. Kæmpe anbefaling herfra, når man står og mangler et super sted at fejre fødselsdag for barnebarnet. Tak for mad. Og så lærte vi alle og sige Opaaaa i kor. Fantastisk.

Tak, ThomasMunk1

Rejsende, der kiggede på Sevag's Grækeren, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Sevag's Grækeren? Fortæl om dine oplevelser!