“Altid hyggelig familie restaurant”
Anmeldelse af Sevag's Grækeren

Sevag's Grækeren
Reservér med
Sevag's Grækeren er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 1 af 5 Restauranter i Egå
Køkkener: Spisested, Græsk, Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Kom ind og hils på mig. Det er mig, der har åbnet ”Sevags Grækeren” i Kystcentret i Egå. Jeg hedder Sevag – men bliver også kaldt Grækeren – og er en fuldblods græker, som elsker mad, livet og glade mennesker. De sidste 20 år har jeg levet af at sammensætte menuer bl.a. med friske auberginer og krydderier, hvidløg, tomater, græsk olivenolie og grillet kød. Opaaaaa Sevags er et spisested med fokus på take away og det græske menukort – baseret på kærlighed, fantasi og masser af krydderier. Det er et sted, hvor hele familien er velkommen, og hvor der altid er plads til et smil. Og mangler familien en kok til grillfesten eller andre festlige lejligheder, så ringer I bare til mig. Ud over at give kunderne nogle dejlige og uforglemmelige oplevelser med maden fra det græske middelhavskøkken, så er mit ønske med Sevags at give dig og din familie en lille bid af den græske stemning og kultur. Kalos irthate kai kali sas oreksi Velkommen og velbekomme I de 4 år Sevag's Grækeren har eksisteret har vi opnået meget -Aarhus Update anbefalet os som autentisk græsk Taverna - Lokal avisen 'skrev 'Et lille stykke af grækenland i egå'' - Jp skrev '' Græsk gastronomi i egå'' -Århus onsdag skrev ''Den græske perle'' -JP vi fik 3 og 4 stjerner -Aarhus Stiftstidende gav os 4 stjerner -Byens Bedste Take away i hele aarhus i 2014 -Byens Bedste take away i hele Aarhus i 2015 -JP Byens bedste billigste restaurant i hele aarhus Kom sulten kom glad hos Grækeren Opaaaaaaaaaaaa. Husk GRATIS kys alle ugens dage ;-))))

Dejlig mad i godt selskab.
Vi fik Meze som var lidt af alle retter, og på den måde fik vi smagt det hele.
Rigtig god rød og hvidvin.

Dato for besøg: november 2018
Tak, DenconCenter

Anmeldt 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Skøn, skøn græsk mad i autentiske omgivelser. Et møde med en passioneret vært Sevag og søde tjenere der er med til at give én en dejlig oplevelse. Super lækker madoplevelse og en hyggelig stemning. Vi kommer snart igen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Louise S
Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Har besøgt Sevag Grækeren i Egå. Helt fantastisk dejlig mad og usædvanlig god betjening. Autentisk græsk atmosfære med en vært Sevag som får enhver til at føle sig som en del af familien. Bestemt et besøg værd!

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, dinalindejust
Anmeldt 2. oktober 2018

Havde hørt godt om stedet, men blev skuffet over kvaliteten af maden. Vi var placeret tæt på ventilations anlæg, som var en kold oplevelse.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Erik C
Anmeldt 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Man føler sig altid meget velkommen hos Sevag, og maden er i orden. Veltillavede og store portioner.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Penole

Rejsende, der kiggede på Sevag's Grækeren, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Sevag's Grækeren? Fortæl om dine oplevelser!