“Ægte græsk madoplevelse”
Anmeldelse af Sevag's Grækeren

Sevag's Grækeren
Reservér med
Sevag's Grækeren er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 1 af 5 Restauranter i Egå
Køkkener: Spisested, Græsk, Middelhavsområdet
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering
Beskrivelse: Kom ind og hils på mig. Det er mig, der har åbnet ”Sevags Grækeren” i Kystcentret i Egå. Jeg hedder Sevag – men bliver også kaldt Grækeren – og er en fuldblods græker, som elsker mad, livet og glade mennesker. De sidste 20 år har jeg levet af at sammensætte menuer bl.a. med friske auberginer og krydderier, hvidløg, tomater, græsk olivenolie og grillet kød. Opaaaaa Sevags er et spisested med fokus på take away og det græske menukort – baseret på kærlighed, fantasi og masser af krydderier. Det er et sted, hvor hele familien er velkommen, og hvor der altid er plads til et smil. Og mangler familien en kok til grillfesten eller andre festlige lejligheder, så ringer I bare til mig. Ud over at give kunderne nogle dejlige og uforglemmelige oplevelser med maden fra det græske middelhavskøkken, så er mit ønske med Sevags at give dig og din familie en lille bid af den græske stemning og kultur. Kalos irthate kai kali sas oreksi Velkommen og velbekomme I de 4 år Sevag's Grækeren har eksisteret har vi opnået meget -Aarhus Update anbefalet os som autentisk græsk Taverna - Lokal avisen 'skrev 'Et lille stykke af grækenland i egå'' - Jp skrev '' Græsk gastronomi i egå'' -Århus onsdag skrev ''Den græske perle'' -JP vi fik 3 og 4 stjerner -Aarhus Stiftstidende gav os 4 stjerner -Byens Bedste Take away i hele aarhus i 2014 -Byens Bedste take away i hele Aarhus i 2015 -JP Byens bedste billigste restaurant i hele aarhus Kom sulten kom glad hos Grækeren Opaaaaaaaaaaaa. Husk GRATIS kys alle ugens dage ;-))))
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Min kæreste, hans søn og jeg besøgte Grækeren en mandag aften, og fik den skønneste oplevelse. Vi var ikke imponerede af facaden, men da vi trådte indenfor blev vi mødt af autentisk græsk indretning, skøn duft af grill og to meget gæstfri værter. Stemningen var uformel og venlig, og vi følte os hjemme i det hvide og lyseblåt dekorerede lokale.
Maden var forrygende, og smagen af Grækenland sendte os på en rejse til de græske øer.
Klart et besøg værd, selvom det ligger en halv times tid fra Århus.

1  Tak, Anna N

Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Perfekt sted at hente pita og en øl som med fordel kan indtages i Nydningen på Egå Marina. God stemning og betjening.

Tak, Katrine Ø
Anmeldt 1. juni 2018 fra mobile enheder

Med 3 venner besøgte vi vores favoritrestaurant en lørdag i maj . Sevag og hans personale var som altid i hopla fra vi kom, til vi gik igen .
Denne aften “nøjedes” vi alle 5 med et udvalg af de lækreste forretter . Det fortrød vi absolut ikke. Maden var helt i top . Mætte af de mange, lækre, græske smagsindtryk konkluderede vi, at aftenen var vellykket

1  Tak, Rikke R
Anmeldt 8. maj 2018

Tusind tak for en hyggelig aften. Maden var som sædvanlig uovertruffen og servicen i top. De damer jeg havde med, var så mætte, at jeg måtte skubbe dem ind i bilen :D Kan på det varmeste anbefale en tur forbi Grækeren. Vi fik en vidunderlige Græsk Meze menu, hvor man får smagt på alt det bedste Grækenland har at byde på, dertil en god hvidvin. Efter at have hvilet maven lidt, skulle der da også lige en god kaffe og dessert til......Mhhmmmm det ligger godt i maven ;) Vi glæder os til at komme og besøge jer igen <3 Fremragende er slet ikke dækkende for denne oplevelse.

Tak, funnyhouse08
Anmeldt 4. maj 2018 fra mobile enheder

Helt perfekt! Lige fra den autentiske smag og stemning til den mest personlige og hjertevarme betjening!

Tak, Tina M

Rejsende, der kiggede på Sevag's Grækeren, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Sevag's Grækeren? Fortæl om dine oplevelser!