“Jammerlighed”

Har du et billede?
Tilføj det.
Café Skjul
nr. 4 af 5 Restauranter i Egå

Dælme en jammerlig omgang ventetid, så troede man 2020 ikke kunne blive mere jammerlig tro om Karen

Dato for besøg: september 2020
Tak, W2600WIhansh
Anmeldt 4. oktober 2019

God smagfuld pizza med tilpas pizzabund og usædvanlig præcis levering via Just East (3 minutter over tiden).

Dato for besøg: september 2019
Tak, AndersLangeDK
Anmeldt 14. november 2018

Det var første gangs vi købte mad hos Cafe Skjul, og det var en god oplevelse for hele familien.
Virkelig god kvalitet pizza, hvor der var kælet for alle detaljer.
Vi var ellers blevet anbefalet deres fantastiske burger, men den må vente til næste gang.
Her køber jeg helt sikkert igen...

Dato for besøg: november 2018
Tak, DenconCenter

Rejsende, der kiggede på Café Skjul, kiggede også på

Har du været i Café Skjul? Fortæl om dine oplevelser!