De botaniske haver i Christchurch

fra 59,32 $
fra 84,05 $
fra 88,45 $
Anmeldt d. 9. marts 2019 fra mobile enheder

En dejlig botanisk have. En overskuelig størrelse og mange flotte planter, farver og kæmpetræer.
En symfoni af cikader. Måtte endda gå på græsset. En oase i byen.

Hilsen. A og N

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, 703nielsr
Anmeldt d. 28. december 2018

Flot botanisk have med Floden Avon igennem. God vandretur rundt i haven, der kan hentes kort over haven. Det gør det lettere at komme hele haven rundt.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, GAage
Anmeldt d. 30. januar 2017 fra mobile enheder

Det er helt klart værd at besøge de botaniske haver! Der er smukt og mange flotte planter og blomster. Det er også et godt sted at tage frokosten eller en kop kaffe med og bare smide sig på græsset. Rosenhaven og urtehaven er også et besøg værd.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, Dinoine
Anmeldt d. 2. januar 2016 fra mobile enheder

2 voksne og 2 børn. Denne botanisk have er som botaniske haver nu er. For os var det dejligt at børne fik plads til at løbe rundt og lege.
For os var det en god pause og besøge haven.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Susanne L
Anmeldt d. 12. marts 2015

Min kone og jeg vandrede rundt i parken og den Botaniske have i nogle timer sidst i februar 2015.
Det er et dejligt og roligt sted at være. Den Botaniske have har også en masse flotte træer, buske og blomster som er godt at se på

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, Johannes A