Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Sødt personale og dejlig beliggenhed.
Men desværre totalt nedslidte værelser og meget gamle badeværelser. Lænestolen i rummet var måske mere end 30år gammel og man blev “beriget” med en helt misfarvet nakkehynde, hvor alle tidligere gæsters hoved havde været. I badeværelse og værelset var der gamle vinduer, hvor det trækker meget koldt fra.
Utæt vandhane i badeværelse, der burde være skiftet for længst.
Infomateriale på væg i værelse og roll up i reception var ikke opdateret.
Super ærgeligt, at man ikke lige har fokus på de små detaljer.
Morgenmaden var desværre heller ikke så lækker og delikat som den hidtil har været.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, bosa81
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. januar 2020

Meget tak for din tilbagemelding.

Mange tak for din tilbagemelding.
Vi ved at forny alle vores værelser og badeværelser, i den forbindelse vil der blive taget hånd om de nævnte ting i din tilbagemelding. Det der var muligt at tage action på med det samme, er der blevet taget hånd om.

Det vil glæde os at byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 12. december 2019

Vi var på Schæffergården en enkelt nat. Meget basic værelse, og service var der ikke meget af.
Det bedste var morgenmadsbuffeten, som var rigtig lækker. Helt fint hotel i flotte omgivelser, men lidt dyrt til prisen.

Tak, Djelle
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Kære Djelle
Tak fordi din tilbagemelding. Vi sætter stor pris på denne, som er vigtig for os, for at vi kan gøre det endnu bedre næste gang du besøger os.

Anmeldt d. 3. november 2019 fra mobile enheder

God betjening under hele opholdet og S-tog og bus tæt på, og meget smult beliggenhed. Vi havde booket med balkon til 2 og der var kun dyner, håndklæder og kaffe mm til een person, og vi følte os derfor ikke særligt velkomne. Stedet er rart og personale serviceminded især i reception, kaffe til morgenmad er virkelig dårligt og tæt på udrikkelig og musik - eller
Den sløjfe af lyd de spiller er rædsomt - så der er plads til mange forbedringer. Badeværelse meget slidt også.

Tak, 560sille
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Mange tak for din tilbagemelding.
Vi beklager mange gange, at der kun var redt op til én person på jeres værelse, det må absolut ikke ske, vi undersøger hvad der er sket i jeres tilfælde, så det ikke sker igen. Jeg håber at mine kollega fik dette ordnet med det samme, da I sagde det.
Jeg har videregivet din feedback vedr. kaffen og musikken i restaurant til vores restaurantinspektør.
Vi er vi fuld gang med at forny alle vores badeværelser, vi håber at være færdig med dette næste gang, I besøger os.

Anmeldt d. 22. oktober 2019

Et dejligt hotel, som ligger inde i den nordlige del af København med rolige landlige omgivelser omkring sig. At være på storbyferie og kigge ud på hotellets store køkkenhave giver ro i sindet. Og går du ud af hotellet et du i byen med gode vejforbindelser og offentlig transportmuligheder.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, asgergkorsholm
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

Mange tak for din positive tilbagemelding. Vi er glade for at du sætter pris på vores omgivelser og beliggenheden.
Vi vil glæde os til at byde velkommen.

Anmeldt d. 25. september 2019 fra mobile enheder

Super modtagelse i receptionen. Også ved afrejse var der venlig betjening.
Fint og rent værelse med udsigt til køkkenhaven og “søen”.
Dårlig, blød trekvartseng, hvor man lå ligesom en flitsbue.
Fantastisk morgenmadsbuffet.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Erik H
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2019

Kære Henrik
Tak for din tilbagemelding, jeg har med glæde videregivet din til mine kollegaer i receptionen.
Vi er glade for at du sætter pris på vores flotte køkkenhave og søen.
Vi vil undersøge, hvad vi kan gøre for at optimere sengen på værelset du boede i, så du ligger super godt næste gang du besøger os :).
Du ønskes en god dag.