Anmeldt d. 12. december 2019

Vi var på Schæffergården en enkelt nat. Meget basic værelse, og service var der ikke meget af.
Det bedste var morgenmadsbuffeten, som var rigtig lækker. Helt fint hotel i flotte omgivelser, men lidt dyrt til prisen.

Tak, Djelle
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Kære Djelle
Tak fordi din tilbagemelding. Vi sætter stor pris på denne, som er vigtig for os, for at vi kan gøre det endnu bedre næste gang du besøger os.

Anmeldt d. 3. november 2019 fra mobile enheder

God betjening under hele opholdet og S-tog og bus tæt på, og meget smult beliggenhed. Vi havde booket med balkon til 2 og der var kun dyner, håndklæder og kaffe mm til een person, og vi følte os derfor ikke særligt velkomne. Stedet er rart og personale serviceminded især i reception, kaffe til morgenmad er virkelig dårligt og tæt på udrikkelig og musik - eller
Den sløjfe af lyd de spiller er rædsomt - så der er plads til mange forbedringer. Badeværelse meget slidt også.

Tak, 560sille
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Mange tak for din tilbagemelding.
Vi beklager mange gange, at der kun var redt op til én person på jeres værelse, det må absolut ikke ske, vi undersøger hvad der er sket i jeres tilfælde, så det ikke sker igen. Jeg håber at mine kollega fik dette ordnet med det samme, da I sagde det.
Jeg har videregivet din feedback vedr. kaffen og musikken i restaurant til vores restaurantinspektør.
Vi er vi fuld gang med at forny alle vores badeværelser, vi håber at være færdig med dette næste gang, I besøger os.
Du ønskes en god eftermiddag.

Anmeldt d. 22. oktober 2019

Et dejligt hotel, som ligger inde i den nordlige del af København med rolige landlige omgivelser omkring sig. At være på storbyferie og kigge ud på hotellets store køkkenhave giver ro i sindet. Og går du ud af hotellet et du i byen med gode vejforbindelser og offentlig transportmuligheder.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, asgergkorsholm
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

Mange tak for din positive tilbagemelding. Vi er glade for at du sætter pris på vores omgivelser og beliggenheden.
Vi vil glæde os til at byde velkommen.
Du ønskes en god eftermiddag.

Anmeldt d. 25. september 2019 fra mobile enheder

Super modtagelse i receptionen. Også ved afrejse var der venlig betjening.
Fint og rent værelse med udsigt til køkkenhaven og “søen”.
Dårlig, blød trekvartseng, hvor man lå ligesom en flitsbue.
Fantastisk morgenmadsbuffet.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Erik H
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2019

Kære Henrik
Tak for din tilbagemelding, jeg har med glæde videregivet din til mine kollegaer i receptionen.
Vi er glade for at du sætter pris på vores flotte køkkenhave og søen.
Vi vil undersøge, hvad vi kan gøre for at optimere sengen på værelset du boede i, så du ligger super godt næste gang du besøger os :).
Du ønskes en god dag.

Anmeldt d. 14. september 2019

Har været der for nogle år siden, hvor det havde været rigtig godt, så vi glædede os til et gensyn.
Vi blev venligt modtaget, men vores værelse var en skuffelse. Lige ved siden af elevatoren, og udsigten var taget på bygningen ved siden af!. Værelset virkede slidt og nusset, og det samme med håndklæderne. Det er kun en lille detalej, men når man betaler næsten 1700 for en overnatning, syntes jeg det er utroligt ringe.
Vi ville spise i restauranten og jeg var nede for at høre hvad menuen var. En sød unge kvindelig tjener fortalte om det, og det lød godt. Jeg spurgte ikke om der var et bord ledigt, og hun spurgte heller ikke om vi ville bestille bord. Da vi kom derned ½ time senere fik vi anvist et bord af en høflig tjener. Efter ca. 5 min. kom han tilbage, og meddelte at de desværre ikke kunne tage flere spisende gæster ind den aften.!
Vi kunne se det var meget ubehageligt for ham, og vi følte os lidt til grin. De andre gæster kunne jo ikke se hvorfor vi rejste os og gik igen, så det var meget ubehageligt.
Eneste positive ved stedet er at der er fred og ro, og de har en rigtig god morgenmad, men det er bestemt ikke "value for money", og vi kan ikke forestille os at vi kommer tilbage.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Dorthe E
Eva39772800, Gæsteansvarlig hos Schæffergården, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2019

Kære Dorthe E.
Tak for din tilbagemelding. Vi beklager mange gange jeres oplevelser, det var absolut ikke vores hensigt og ej heller standard! Vi vil med det samme undersøge, hvad der er sket i jeres situation så det ikke sker igen.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang, så vi kan vise at vi kan gøre det meget bedre.