“Bedste pizza i Nordsjælland”
Anmeldelse af En God Pizza

En God Pizza
Anmeldt 5. august 2020

Og måske endda i hele DK. Vi har spist her flere gange og aldrig været skuffede. Synes faktisk deres pizza er fuldt på linje med Gorms og lignende gourmetsteder.

Tak, adambE6825RM

Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Det kan godt være, de får mange gode anmeldelser, men det her er ikke en af dem smagen fejler som sådan ikke noget, men så er der heller ikke mere positivt at sige. Det er simpelthen bare gået for stærkt med at lave den - formentlig pga travlhed - der var i hvert fald mange mennesker udenfor, der ventede på mad. Tomatsovs og ost er kastet på og flere steder er der hverken tomatsovs eller ost! Den skulle også have været bagt bare 2-3 minutter mere - den er helt "dejet" og slet ikke sprød. Vi burde køre tilbage med begge pizzaer, men det kan vi ikke nå pga andre aftaler. Så nu sidder vi her og spiser blød pizza, hvor flere stykker er helt tørre fordi der hverken er tomatsovs eller ost på
Her kommer vi aldrig igen!

Dato for besøg: juni 2020
5  Tak, Marianne C
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Kan virkelig varmt anbefales!! Den bedste pizza fremragende bund vi har fået i mange år og virkelig sød betjening

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 346anjad
Anmeldt 20. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig gode pizza med gode råvarer og meget venlig betjening. Bestemt et besøg værd hvis man kommer forbi Frederikssund

Dato for besøg: december 2019
Tak, Alexander v
Anmeldt 24. november 2019 fra mobile enheder

Friske og gode råvarer er basis for god smag. God bund og et stort og også tradionelt udvalg af pizza. Stenovnen gør det sidste til en god oplevelse !

Dato for besøg: november 2019
Tak, 417jesperb

Rejsende, der kiggede på En God Pizza, kiggede også på

Frederikssund, Frederikssund Kommune
Jægerspris, Frederikssund Kommune

Frederikssund Kommune, Region Hovedstaden
Frederikssund, Frederikssund Kommune

Har du været i En God Pizza? Fortæl om dine oplevelser!