Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 22. juni 2016

Vi havde lejet "Retro" og "Løv" for en weekend.
Helt igennem smukt og afslappende ophold i ny-renoverede omgivelser.
Man føler sig virkeligt velkommen under hele opholdet på en hjertevarm måde.
Ingen falske smil eller kommercielle stereotyper. Her er det god gammeldags jysk gæstfrihed.
Her er der samarbejde om opholdet, så hvis man har kræver-mentalitet og forventer konstant opvartning, vil jeg anbefale at finde et hotel i stedet.
Vil anbefale Naturperlen til de selvstændige og ansvarlige typer.

-Og fantastiske madrasser at sove på.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Anja T
Anmeldt d. 21. juni 2016

Først og fremmest smukke omgivelser og søde indehaver og ikke mindst høj kvalitet på værelser og forpejning. Alt er top-modernet, man kan efter checkin komme og gå som det passer til udflugter osv. Dejlig tagterasse med lift til kørestole og gangbesværet kunder. Fremragende morgenmad fra kl. 07:00 som kan afhentes i et køkken med alle faciliteter.

Værelsestip: Der er flere muligheder afhængigt af selskabets størrelse - lejligheder til 6 personer og osse værelser med plads til 2.
Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, lorentzenper
Naturperlen, Ejer hos Naturperlen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2016

Tak for de pæne ord, og det glæder os meget, at I har haft en god oplevelse.

Anmeldt d. 14. juni 2016

Den 20. maj 2016 indlogerede vi os på Naturperlen i lejligheden "Hemsen" på 1. sal. Der mødte os et særdeles venligt værtspar og en dejlig lejlighed med terrasse direkte ud mod Genner Bugt. Lejligheden var ret ny og der var alt hvad man havde brug for. Vores eneste udfordring var sovepladsen, der var arrangeret i hemsen med senge i gulvhøjde, manglende ståhøjde og med adgang via en 10 trins "hønsetrappe". En ret stor udfordring for to personer på plus 70. Havde de to senge været placeret i stuen hvor sovesofaen stod, havde opholdet været til 5 stjerner. Naturområdet ved Genner Bugten og ikke mindst Kalvø med lystbådshavn, skibsværfts museet og det udlagte vildtreservat med gangsti rundt om Kalvø var en dejlig naturoplevelse.
Vi kan varmt anbefale et besøg. Hilsen Lene og Ejvind.

Tak, 134lenel

Tak for de pæne ord og det glæder os, at I har nydt de dejlige omgivelser Naturperlen ligger i.
Hemsen har nok den flotteste udsigt af vores lejligheder, men den ER ikke god, hvis man har udfordringer med at gå på trapper. Der kan redes op på sofaen, så trapperne kan undgåes.
De 2 lejligheder, som ligger i stueetagen - Udsigten og Retro er fri for trapper, og vi arbejder netop nu hårdt på at færdiggøre terrasser og ramper, så det er let at komme rundt udenfor som gangbesværet/kørestolsbruger.

Anmeldt d. 26. maj 2016

Vi var 8 personer, som havde fået 2 værelser og lejligheden "udsigten".
Det var helt perfekt til os, som havde 3 overnatninger her.
Vi nød meget de flotte lokaliteter og den helt utrolige smukke natur, hvor især ture rundt om Kalvø er noget, som skal opleves.
Der udover var vi rundt i det skønne Sønderjylland, som ikke alle af deltagerne havde oplevet før.
En tur til Sønderborg, Flensborg, og et afstikker til Rømø var der også tid til.
Vi var alle meget tilfredse med alt.

2  Tak, hedjaa

Tak for jeres pæne omtale, og vi vil gerne sige tak for besøget og jeres gode humør. Så bliver man glad som gæstgiver.

Anmeldt d. 1. maj 2016 fra mobile enheder

Skønne nye lejligheder med god indretning. Stedet har en fantastisk beliggenhed midt i naturen med stilhed og udsigt til vand. Magrethe og Preben tager sig tid til at give deres gæster en dejlig og personlig oplevelse. Vi ser frem til endnu et besøg.

Tak, charlottebossow