133 US$
Gratis afbestilling indtil d. 10.07.22
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Orbitz.com
Priceline
Agoda.com137 US$
Anmeldt d. 29. maj 2022 fra mobile enheder

Sikke et fantastisk ophold på et hyggeligt hotel. Alt var i orden!
Suiten var hyggelig og rummelig, personalet søde og imødekommende og maden helt fantastisk.
Oven i købet var det elstander til bilen, så den kunne lades til en meget fornuftig pris.

Det kan klart anbefales!

Dato for ophold: maj 2022
Tak, ninahY4682KY
Hotel Røde-Kro, Ejer hos Hotel Røde-Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tusind tak for den fine anmeldelse. Det glæder os at I har haft et dejligt ophold.

Anmeldt d. 15. maj 2022

En weekend på røde kro er rigtig dejligt
Vi bookede med 2 retters aftensmad fredag og den lækreste 10 retters menu til lørdag samt morgenmad begge dage .
Alt smagte lækkert og overalt på kroen er der rent og pænt og meget venligt personale.
Rigtig dejlig gårdhave som vi hyggede os i nu der var dejligt vejr
Et afslappet ophold der kan varmt anbefales

Dato for ophold: maj 2022
Tak, Gitte K
Winnie Steinbeck Jørgensen, Ejer hos Hotel Røde-Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2022

Hej Gitte

Tusind tak for den varme anmeldelse - det glæder os at høre.

De bedste hilsner
Direkt

Anmeldt d. 24. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde et skønt weekendophold.

Dejlig atmosfære på kroen.
Personalet er super service minded.
Maden er fantastisk, specielt de 10 retter om lørdagen var lækker sammen med en fin vinmenu. Så absolut ikke sidste gang vi kommer her.

Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: april 2022
Tak, Claus D

Kære Claus

Tusind tak for den fine anmeldelse og hvor er det skønt at høre, at I havde et dejligt ophold.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 7. april 2022

Et meget vel fungeret sted ,god mad/morgenmad og meget venligt personale
Men kun 4 stjerner .Årsag værelserne er meget små ,tjenerne glemte kartofler til hovedretten + glemte at komme med vand ,som vi havde vi bestilt .og så er det i overkanten og tage 715kr for en vinmenu .Men vi kommer igen
venlig hilsen stig

Dato for ophold: marts 2022
Tak, Stig R
Winnie Jørgensen, Direktør hos Hotel Røde-Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. april 2022

Hej Stig

Tak for din pæne anmeldelse. Det undrer mig dog en smule med den pris du nævner på vinmenuen.

Vi glæder os dog over, at vi må byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 19. februar 2022

Rigtig fin kro. Super god mad og venligt personale. Kan virkelig anbefales. Ligger tæt på Åbenrå og grænsen. Alt som det skal være. Det vil være fint hvis man kan lave et vandstop fra brusenichen så vandet ikke løber ud over hele gulvet.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, 325olea

Tusind tak for den flotte anmeldelse - og tak for din observation som vi tager til efterretning.

De bedste hilsner