Anmeldt d. 10. december 2019

Har overnattet i tre dage, med derres håndværker tilbud, og det kan varmt anbefales.Rigtig god morgen buffe, madpakke og kaffe til og tage med, samt to retter til aftens mad. Så kommer helt bestemt igen.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Niels J
Anmeldt d. 11. september 2019

Tak for en god oplevelse: Dejlig mad: Lækker morgenmad serveret ved bordet - bl.a. friskkogt æg. Lækker aftensmad (traditionel dansk mad). Rigtig god service - bl.a. tilbud om frisklavet kaffe såvel i opholdsrum som efter aftensmaden. Pæne, mindre værelser - rengøring fin. Alt i alt et rigtig dejligt ophold (2 nætter)

Dato for ophold: september 2019
Tak, erasmu2016
Anmeldt d. 13. august 2019

På Odendo havde vi købt en deal med to overnatninger og 2 x 3 retters middag og morgenmad.
Vi har været meget tilfreds med opholdet. Dejlig aftensmad / morgenmad ( med en lille skarp ) og hvor vi blev mætte. Fine lokaler i restauranten. Venlig og dygtig personale.
Måske var vores værelse lidt småt, men måske grunden var at vi havde fået "hunde værelset", vi havde en lille hund med til en meget billig pris. Men vi kan kun anbefale stedet. Lever helt klart op til prisen vi havde givet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Linda N
Anmeldt d. 22. juli 2019

Købte en deal til Kløver Es på auktion siden Odendo. 2 overnatninger for 2 incl morgen mad og 3 retters menu begge aftener efter kokkens valg.

På ankomstdagen spurgte vi om det var muligt at købe en kop kaffe. Der gik et øjeblik så havde vi en hel kande kaffe og 3 slags småkager.

Dejlig store portioner mad, kolde øl og store glas rødvin. Billederne siger vist alt om maden. Om morgenen får man ovenikøbet serveret ved bordet. Kun brød og juice skal hentes fra buffet. Over alt forventning.

Vi kommer helt sikker igen en anden gang. Der er kun ca 30 min til grænsen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bjarne F
Anmeldt d. 5. marts 2019

Hotellet ligger i den lille landsby Hellevad ved Rødekro. Så der er ikke meget byliv uden for hotellet,Men hotellet er et hyggeligt, ældre provinshotel med udmærkede værelser med internet og mange tv kanaler. Lidt for bløde senge efter min opfattelse. Hyggelig restaurant og et meget personligt og fint morgenmåltid serveret ved bordet.
Prisen for overnatning dog i overkanten sammenlignet med priserne på hotelværelser i købstæderne Aabenraa og Haderslev

Dato for ophold: februar 2019
Tak, ThorkilJensen