“Gemt skat. ”

Køkkener: Delikatesseforretning, Dansk, Moderne
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Gemt skat. Stedet ser ikke ud af meget udefra, men man bliver overrasket, når man kommer ind. Maden er god, lokal og langt henad vejen hjemmelavet. Prøv national park platten, så får man rigeligt af det hele.

Tak, 431mereten

Anmeldt 31. juli 2020

Afslutningen på ferien gik til Stenbjerg Kro. Børnene fik udmærkede fritter. Vi voksne valgte begge ramsløgssuppe, krondyrfilet og som dessert en fuglerede. Suppen var ok men den foreslåede vin passede slet ikke - og blev i øvrigt først serveret, da vi bad om den. Krondyrfileten var velsmagende men tilbehøret var virkeligt ringe. Kartoflerne rimelige men grøntsagerne smagte ikke af noget og var udkogte. Vinen var gennemsnitlig. Desserten var fin men for sød uden andre nuancer. Den samlede pris modsvarede ikke niveauet! Ikke den oplevelse vi havde forventet

Tak, 886s_rens
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte kroen til frokost, og fik fiskefilet, vildtfrikadeller og røget dådyr. Velsmagende og piftet op, så det ikke “bare” var “traditionel kromad”. Der var fuldt hus indenfor, så vi spiste på den overdækkede terrasse.

Tak, JayB71
StenbjergKro, Ejer hos Stenbjerg Kro Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2020

Dejligt at i har haft en god oplevelse

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Virkeligt et besøg værd! Mad lavet af primært lokale råvarer og med nationalpark Thy elementer. Super lækkert! Og en dejlig overdækket terrasse i læ.

Tak, hatla
Anmeldt 1. juli 2020

Gå ikke glip af dette dejlige sted. Vi spiste deres meget berømte frokostplatte med specialiteter fra nationalparken. Dejligt velsmagende. Prøv også deres hjemmelavende saft - bl.a. rabarbersaften.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lisbeth d

Rejsende, der kiggede på Stenbjerg Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Stenbjerg Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!