Koldkrigsmuseet Regan Vest
Åben i dag: 09.30 - 20.00
En lærerig gennemgang af Regan vest

En spændende gennemgang af anlægget blev bi udsat for. I løbet af små 2 timer så vi ca 40% af hele... læs mere

Anmeldt d. 1. maj 2024
Søren Berg J
Hobro, Danmark
fra mobile enheder
Super interessant og lærerigt

Helt fantastisk oplevelse, så utroligt spændende. Virkeligt dygtig guide og meget... læs mere

Anmeldt d. 9. april 2024
Anders B
Rebild Kommune, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 1. oktober 2023 fra mobile enheder

Man få et tilbage blik i hvad der forgik og frygten for atomkrig
Man får et indblik i en tidslomme, som forhåbning aldrig kommer tilbage

Tak, Pumbaadk
Anmeldt d. 22. september 2023 fra mobile enheder

Imponerende stort anlæg og god historie formidling. Visitorcenteret er mindre spændende mens den gamle maskinmesterbolig er mere interessant. Ikke egnet til gangbesværede, ligesom det er begrænset hvad mindre børn vil få ud ud af det.

Husk varmere tøj. Det første stykke ind til selve bunkeren er temperaturen omkring 10 grader.

Er man virkelig interesseret i koldkrig har det nærliggende Rebild Center også en fin udstilling herom.

Tak, Runevester
Anmeldt d. 7. september 2023 fra mobile enheder

Et af de mest interessante museumsbesøg nogensinde. Tårnhøjt ambitionsniveau, der mere end opfyldes. Guiden fortalte medrivende og engageret om anlægget og samtiden. Historien blev levendegjort. Fantastisk.

Tak, Lokebard
Anmeldt d. 11. august 2023

Dette er helt klart et besøg værd. Vi fik desværre ikke set ret meget af udstillingen i den nye bygning, men den ser meget interessant ud, så det bør man sætte tid af til.
Selve rundvisningen er interessant. Historien om byggeriet er imponerende, og der var tænkt på næsten alt, hvis man skulle være så uheldig at skulle være i bunkeren.
Det er rigtigt rart med små grupper, så man bedre kan høre og se, hvad der foregår.
En oplevelse, der helt klart kan anbefales.

Dato for oplevelse: august 2023
Tak, Iben K
Anmeldt d. 31. juli 2023

Meget imponerende og lidt uhyggeligt!... Underligt at vi nu lader som om, vi aldrig kan få brug for det igen til mennesker, Forsvaret, nationalmuseets ting, servere osv.
Nå, lad os glæde os over det flotte museum og grine lidt af den gamle paranoia.

Dato for oplevelse: juli 2023
Tak, J1798ETmartine