Dejligt havnebesøg.

En dejlig varm dag, til et besøg på havnen. Der ligger masser af sejlskibe, så der er meget at... læs mere

Anmeldt d. 31. maj 2020
Ellen402
Herning, Danmark
fra mobile enheder
I silende regn og mørke skyer.

Anmeldt d. 7. juli 2019
748Rita
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 31. maj 2020 fra mobile enheder

En dejlig varm dag, til et besøg på havnen.
Der ligger masser af sejlskibe, så der er meget at kikke på.
Der er også restauranter så man kan få stillet sult og tørst.
Der er den dejligste badestrand til begge sider.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, Ellen402
Anmeldt d. 7. juli 2019 fra mobile enheder

Vi er på tur i Nordjylland og blev overrasket over voldsomt regnvejr. Det skal dog ikke bremse os for oplevelser. Vi gik tur med paraply på molerne, og det er langtfra den samme oplevelse som i høj sol .
Men naturen har sin charme.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 20. august 2018

En havn hvor der sker noget hele tiden om sommeren, fin lille fiske butik med mange fiskeretter til ug, dejlig restaurant Neptun med mange gode retter. Der er meget lækker strande og badevand på begge sider af havnen. Havnen er rigtig let at anløbe med rigtig mange pladser.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Niels R
Anmeldt d. 11. august 2018

Havnen er let at anløbe. Gode pladser, uanset om man gerne vil ligge "for sig selv" eller hvor der er "mere liv". El og vand til rådighed over alt. Cykler til fri afbenyttelse. Lette indkøbsmuligheder og gode spisesteder. Fantastiske badestrande med en smuk natur. Rene og pæne toiletfaciliteter. Og vigtigt: Modsat mange andre havne, er der en synlig og hjælpsom havnefoged. Og så ligger havnen tilpads, når man har planlagt ruten Bønnerup - Hals, men gerne vil afkorte ruten med ca. tre timer. Men man bliver gerne en ekstra dag i Øster Hurup.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Veikko Tapio J
Anmeldt d. 26. juli 2018 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig stemning på havnen, med et par charmerende spisesteder og en fiskebutik. Kan anbefales. Stranden ved siden af havnen har fint og behageligt sand, men vær opmærksom på at der pga. tidevand er stor forskel på hvor lækker stranden/vandet er.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Rune R