Åben i dag: 00.00 - 23.59

Anmeldt d. 11. januar 2019
Susanne v
Aalborg
Elsker Dyrehaven

Min datter er kommet der siden hun var 6 uger, nu er hun 6 år Vi elsker alle dyrene og er glade... læs mere

Anmeldt d. 22. august 2017
Hellemus82
simested
fra mobile enheder

Anmeldt d. 11. januar 2019

Hadsund Dyrehave er en dyrepark midt i Hadsund. Dyrehaven blev anlagt i 1983 af nogle lokale initiativtagere. Det startede først med mindre indhegning af området bag Rosendalssøen. Senere blev der bygget et bjælkehus til dyrene og et overdækket udkigstårn, med med borde og bænke.Vi havde en dejlig dag der.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Susanne v
Anmeldt d. 22. august 2017 fra mobile enheder

Min datter er kommet der siden hun var 6 uger, nu er hun 6 år

Vi elsker alle dyrene og er glade for de er trygge ved mennesker

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Hellemus82
Anmeldt d. 1. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted at være både med børn og uden. Dyrene er rigtig søde og ikke særlig sky, kommer hen til en og vil snakke og se om man har mad. Tag en pose brød med og du blir hurtigt venner med alle hjortene

Dato for oplevelse: maj 2017
2  Tak, Josephine H
Anmeldt d. 15. februar 2017

Hyggeligt sted med får-gedder - dyr og ænder. Udsigtstår med borde og bænke. Hyggeligt at fodre dyrene

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, ElseMarieM6
Anmeldt d. 20. december 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt med klappegeder og smukke dyr. Dejlig tur hvor der ved museet også er ænder i søen at fodre med brød

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, 48BET