Åben i dag: 00.00 - 23.59
Hadsund Dyrehave

Et rigtig hyggeligt sted... læs mere

Anmeldt d. 14. oktober 2019
Jette P
Elsker Dyrehaven

Min datter er kommet der siden hun var 6 uger, nu er hun 6 år Vi elsker alle dyrene og er glade... læs mere

Anmeldt d. 22. august 2017
Hellemus82
simested
fra mobile enheder

Anmeldt d. 22. august 2017 fra mobile enheder

Min datter er kommet der siden hun var 6 uger, nu er hun 6 år

Vi elsker alle dyrene og er glade for de er trygge ved mennesker

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, Hellemus82
Anmeldt d. 1. maj 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted at være både med børn og uden. Dyrene er rigtig søde og ikke særlig sky, kommer hen til en og vil snakke og se om man har mad. Tag en pose brød med og du blir hurtigt venner med alle hjortene

Dato for oplevelse: maj 2017
2  Tak, Josephine H
Anmeldt d. 15. februar 2017

Hyggeligt sted med får-gedder - dyr og ænder. Udsigtstår med borde og bænke. Hyggeligt at fodre dyrene

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, ElseMarieM6
Anmeldt d. 20. december 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt med klappegeder og smukke dyr. Dejlig tur hvor der ved museet også er ænder i søen at fodre med brød

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, 48BET
Anmeldt d. 9. november 2016 fra mobile enheder

Hadsund har i mange år haft denne fine dyrehave, som ligger inde i byen og er skabt af lokale gode kræfter. Mange turister og lokale borgere har glæde af parken til naturoplevelser, og børn kan fornøje sig med leg og kravle op i udsigts- tårnet.
Det er en oplevelse at se dyrene, og man må gerne made dem lidt fra hånden.

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, 748Rita