“Tak for lækker buffet til min 50 års fødselsdag ”
Anmeldelse af Davinci Ristorante

Davinci Ristorante
Prisklasse: 0 kr. - 7 kr.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Davinci Ristorante er en italiensk restaurant for hele familien. Vi serverer pizza, pasta, kød, fisk og vegetariske måltider. Vi er placeret lige ved siden af ​​Mariager Fjord, som giver os den smukkeste udsigt. Vi har mange pladser både ude og inde. Vi skifter menukort hver måned og finder frem til en ny "Månedens menu" hver måned. Menuen har 4 retter, der er inspireret af sæsonen, Italien og Mariager Fjord. Hver fredag ​​i sommerperioden har vi en Fisk- & Skaldyrsbuffet. Hver søndag i løbet af hele året har vi en brunchbuffet fra 10.00 til 13.00. Vi har også en Pizza & Pasta buffet søndag fra kl. 17.00 til kl. 21.00. Vi håber at se dig i restauranten. Med venlig hilsen Antonino Oliveto og davinci-holdet
Anmeldt 8. oktober 2023

Tak for virkelig lækker buffet til min 50 års fødselsdag, alt var frisklavet og smagte rigtig dejligt også stor ros fra gæsterne. Bedste anbefaling herfra :-)

2  Tak, Hanne J
Antonino Oliveto, Markedsføring hos Davinci Ristorante, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2023

1000 tak for din skønne anmeldelse. Vi er så glade for du deler den med os og skønt at dine gæster også var vilde med vores buffet.
Bedste hilsner Davinci

Anmeldt 8. september 2023

Virkelig lækre pizzaer og god betjening. Vi fik hurtigt vores mad. Sad udenfor på den hyggelige terrasse i lækkert vejr. Vi var enige om at det var nogle af de bedste pizzaer, vi har fået. Så topkarakter herfra.

• Stemning
1  Tak, Louise P
Antonino Oliveto, Markedsføring hos Davinci Ristorante, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. april 2024

1000 tak for den dejlige tilbagemelding. Vi er så glade for at vores pizzaer kan være med i toppen af de bedste hos jer.
Vi gør vores bedste for at give jergode oplevelser her på Davinci ristorante. Tak endnu engang for de flotte ord.

Anmeldt 2. september 2023 fra mobile enheder

Der var alt for travlt - betjeningen uerfarne skolepiger - priserne lidt høje - stresset stemning - men maden bestemt OK kommer gerne tilbage en mindre stresset aften!

1  Tak, Einar B

1000 tak for din tilbagemelding. Indimellem bliver vi overrasket over hvor mange besøgende der finder vej, men vi forsøger ikke at stresse over situationer som den du beskriver, istedet forsøger vi at gøre vores bedste. Vi oplærer personale hele tiden, men forsøger at have en erfaren tjener i huset. dejligt at maden var i orden, det er vi utrolig glade fro at høre.
Vi glæder os meget til at se jer igen.

Anmeldt 10. august 2023 fra mobile enheder

Vi bestille pasta med mørbrad og en oksekødsburger. Begge smagte mere af svinekød, end oksekød.

Venlig personale, men langsom servering.

Dato for besøg: august 2023
Tak, MariaDalsgaardDK

Mange tak for din tilbagemelding. Vi er kede af at høre maden ikke levede op til jeres forventninger. Vi håber i næste gang vil lade os det høre, så vi kan råde bod på det mens I er her.
Vi håber at se jer en anden gang.
Tak endnu engang for tilbagemeldingen.

Anmeldt 6. august 2023 fra mobile enheder

Fish and chips er min livret, så det valgte jeg her i dag, søndag 6. august. Fine chips, fin tartar, men skrækkelig fisk. Overfladen på fisken var sprød og lækker, men inden i konkurrerede fisk og blød dej om pladsen. Hvordan det kan lade sig gøre at frittere en fisk så der er store mængder blød cremet dej indeni er mig en gåde.
Jeg gjorde opmærksom på miseren og fik fine beklagelser fra personalet, men ingen kiggede på fisken eller foreslog kompensation.

Dato for besøg: august 2023
Tak, henrikribervillesen

Mange tak for din tilbagemelding. Der skulle selvfølgelig have været kigget på den fisk og det beklager vi meget der ikke blev. Det er en meget populær ret hos os som folk altid roser meget, så hvor er det ærgerligt at du skulle opleve dette. jeg håber du kommer igen en anden gang. tak endnu gang for din respons.

Rejsende, der kiggede på Davinci Ristorante, kiggede også på

Hadsund, Rebild Kommune

Har du været i Davinci Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!