“Særdeles godt til prisen”
Anmeldelse af Davinci Ristorante

Davinci Ristorante
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Davinci Ristorante er en italiensk restaurant for hele familien. Vi serverer pizza, pasta, kød, fisk og vegetariske måltider. Vi er placeret lige ved siden af ​​Mariager Fjord, som giver os den smukkeste udsigt. Vi har mange pladser både ude og inde. Vi skifter menukort hver måned og finder frem til en ny "Månedens menu" hver måned. Menuen har 4 retter, der er inspireret af sæsonen, Italien og Mariager Fjord. Hver fredag ​​i sommerperioden har vi en Fisk- & Skaldyrsbuffet. Hver søndag i løbet af hele året har vi en brunchbuffet fra 10.00 til 13.00. Vi har også en Pizza & Pasta buffet søndag fra kl. 17.00 til kl. 21.00. Vi håber at se dig i restauranten. Med venlig hilsen Antonino Oliveto og davinci-holdet
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Super lækkert. To vennepar der fik tre forskellige retter fra frokostkortet. Alle velsmagende og fint anrettet. Hyggeligt og godt beliggende.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Hardy P

Anmeldt 4. juli 2016

Stedet har et fantastisk godt udvalg af italienske retter, vine og øl. Betjeningen er venlig og serviceminded. Priserne ligger ikke i bund, men er rimelige i forhold til det der serveres.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Steen M
Anmeldt 20. juni 2016

Fik buffet med pizza, lasagne og lækkert tilbehør. Kan ikke gøres meget bedre til prisen. Tilmed en fantastisk hvidvin. En rigtig god aften.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, OleRanders
Anmeldt 20. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fik en 5 retters menu inkl. vin.
Det var rigtig god mad, og alt perfekt tilrettelagt. Tiden mellem hver ret passede også helt perfekt, ik for hurtigt og ikke for langsomt. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Mann-IMD
Anmeldt 10. juni 2016 fra mobile enheder

Maden var ok, men en lille smule skuffende. Fisken var lækker, men tilbehøret var meget sparsomt og ikke af samme kvalitet som maden. Personalet var venligt, men ventetiden lidt langt. Hyggelige omgivelser. Sad på terassen

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Hanne P

Rejsende, der kiggede på Davinci Ristorante, kiggede også på

Hadsund, Rebild Kommune

Har du været i Davinci Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!