“Hyggeligt, men blandt oplevelse.”
Anmeldelse af Café Neptun

Café Neptun
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Synes det var et hyggeligt besøg, der er nogle lækre retter, det er dog ikke alt der er pengene værd, jeg vil personligt holde mig væk fra grillbar retter, da det simpelthen ikke er prisen værd jeg gav 149 for en burger med "kartoffel både" og det var meget tydeligt at smage, at osten var en af de billigste, dem med plastik om, jeg vil ikke engang kalde det rigtig ost, og det synes jeg faktisk er virkelig dårlig stil til den pris. Jeg har ihvertfald fået en meget bedre burger på en almindelig cafe i Randers, og til lige omkring 100 kr.

Tak, 429jannec

Anmeldt 26. juli 2021

Rigtig god mad og rigeligt af det. Det gik hurtigt med servering af mad og drikkevarer.
Der styr over hvem der skulle have hvad.

Tak, Frank R
Anmeldt 22. juli 2021

Her kommer vi ikke igen, da der ikke er plads udenfor, finder vi en plads inde, desværre således at vi kan kigge direkte ud i serverings området, hvor 2 "chefer" forsøger at få styr på et alt for ungt og umodent personale! Først med lidt plat humor og derefter med at tale grimt og råbe så alle i restauranten kunne høre det, hverken personale eller "chefer" var deres opgave voksen! Vi fik vores mad "smidt" på bordet, og på intet tidspunkt kom der nogen og spurgte til om alt var som det skulle være, og det til trods for at der ikke var meget at lave og at de unge stod og snakkede, hvad også de 2 " chefer " påtalte. Så vi fik spist i en fart, for man følte sig ikke velkommen.

Tak, olehedelund
Anmeldt 21. juli 2021

Rigtigt hyggeligt sted lige på havnen med den smukkeste udsigt. Dejlig mad og et menukort der passer alle. Super betjening med empati og humor. Rent og pænt med overholdelse af alle Corona regler og lidt til.

Tak, SusanneVirum
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Lækre friske råvarer. Flotte anretninger og velsmagende mad. Ekstra plus at der var styr på gluten allergi og muligt at tilpasse retterne så alle blev mætte.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Explorer68062438666

Rejsende, der kiggede på Café Neptun, kiggede også på

Hadsund, Rebild Kommune

Har du været i Café Neptun? Fortæl om dine oplevelser!