Fastlås den laveste pris fra disse websites
176 $
Hotels.com
Travelocity
Anmeldt d. 1. juni 2019 fra mobile enheder

Super dejligt sted at overnatte. Fruen bød os velkommen med et glas vin og kørte os - som en Extra service - til vores fest i Hadsund ub.
Super morgenmad i hyggelige omgivelser. Værelset var lidt småt og sengen lidt smal, men meget hyggeligt indrettet.
Et besøg værd.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, severinj
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2019

Kære severinj

Det var hyggeligt at have jer her på besøg og tak for det gode råd med roserne, jeg vil helt sikkert komme forbi og se jeres smukke have næste gang jeg er i Ribe.

Jeg beklager at sengene ikke var store nok og kommer I igen bygger jeg til så selv en mand med din højde oplever sengen komfortabel. angående beliggenheden og str. på værelserne må jeg kapitulere....

Med ønsket om en dejlig sommer med flere kæmpe fisk på krogen

Kh Susanne

Anmeldt d. 29. maj 2019

Mange Tak til Møllehuset .
Vi havde et fantastisk dejligt ophold i de smukkeste, hyggeligste omgivelser .
Vi fik den sødeste , venligste velkomst , med vin , kaffe og hjertelighed .
Efter en nat i det dejlige værelse , fik vi serveret den lækreste morgenmad .
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, HanneL172

Kære Hanne

Jeg glæder mig allerede til I kommer igen, det var meget hyggeligt at have jer her på besøg og 1000 tak for en flotte anmeldelses af jeres oplevelses den glæder mig meget.!

med dejlige sommer hilsen

Susanne

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Møllehuset er nabo til det smukke Visborg renæssanceslot hvis er tilgængelig for gæsterne. Og selve den gamle mølle er fuld af stemning. Personale er meget venlig og værelserne første klasse. Anbefales varmt.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Angel A
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. april 2019

Kære Angel A

Tak for denne dejlige anbefaling af vores nye hotel - Susanne fortæller at det var en fornøjelses at have jer her på weekend!

Med venlig hilsen

Benedikte

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Vi tilbragte 2 nætter på Møllehuset og kan varmt anbefale hotellet til absolut alle. Det var den venligste og sødeste opvartning vi fik og værelserne var dejlige med meget smuk udsigt ud over markerne. Man får straks lyst til at spadsere uden for og sidde på de små terrasser eller drivhuse og nyde roen ved møllehuset. Og slottet foran møllehuset fuldender stemningen. Min søn var begejstret over det overdådige morgenbord og hønsene, den lille kat og fiskene i slotsvoldgraven. Vi kan varmt anbefale denne lille oase til alle.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Maria A

Kære Maria

1000 tak for denne flotte anmeldelse der varmer os alle meget! - Susanne og Oliver var begejstret for at møde dig og ikke mindst louis der friskt gik med for at fodre såvel fisk som den lille killing.

Med venlig hilsen

Benedikte vPH

Anmeldt d. 11. januar 2019

Fantastisk sted !! hvis man gerne vil opleve at bo tæt på Danmarks eneste fredede Renesænce have på Visborggård slot, hvor Cristian den 10. berømte hvide hest er begravet. Værelserne er fint store og hyggelige, værelsesprisen er super god, da det er inklusiv minibar, morgenmad og super service af personaler. Yderligere er der mulighed for selv at have en større fest evt. med flere genrationer, da der er mulighed for op til 10 værelser med fælles køkken og stor spisestue i skønne omgivelser. en anderledes spændende oplevelse man skal prøve en gang i livet. Værelserne er beliggende umiddelbart overfor slottet som er en flot flot udsigt at stå op til og gå morgentur omkring.

Dato for ophold: december 2018
Tak, john a
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. januar 2019

Kære John A

1000 tak fro den flotte anmeldelses -den glædede os alle meget!!

med venlig hilsen
Susanne