Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Anmeldt d. 29. maj 2019

Mange Tak til Møllehuset .
Vi havde et fantastisk dejligt ophold i de smukkeste, hyggeligste omgivelser .
Vi fik den sødeste , venligste velkomst , med vin , kaffe og hjertelighed .
Efter en nat i det dejlige værelse , fik vi serveret den lækreste morgenmad .
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, HanneL172
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2019

Kære Hanne

Jeg glæder mig allerede til I kommer igen, det var meget hyggeligt at have jer her på besøg og 1000 tak for en flotte anmeldelses af jeres oplevelses den glæder mig meget.!

med dejlige sommer hilsen

Susanne

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Møllehuset er nabo til det smukke Visborg renæssanceslot hvis er tilgængelig for gæsterne. Og selve den gamle mølle er fuld af stemning. Personale er meget venlig og værelserne første klasse. Anbefales varmt.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Angel A
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. april 2019

Kære Angel A

Tak for denne dejlige anbefaling af vores nye hotel - Susanne fortæller at det var en fornøjelses at have jer her på weekend!

Med venlig hilsen

Benedikte

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Vi tilbragte 2 nætter på Møllehuset og kan varmt anbefale hotellet til absolut alle. Det var den venligste og sødeste opvartning vi fik og værelserne var dejlige med meget smuk udsigt ud over markerne. Man får straks lyst til at spadsere uden for og sidde på de små terrasser eller drivhuse og nyde roen ved møllehuset. Og slottet foran møllehuset fuldender stemningen. Min søn var begejstret over det overdådige morgenbord og hønsene, den lille kat og fiskene i slotsvoldgraven. Vi kan varmt anbefale denne lille oase til alle.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Maria A

Kære Maria

1000 tak for denne flotte anmeldelse der varmer os alle meget! - Susanne og Oliver var begejstret for at møde dig og ikke mindst louis der friskt gik med for at fodre såvel fisk som den lille killing.

Med venlig hilsen

Benedikte vPH

Anmeldt d. 11. januar 2019

Fantastisk sted !! hvis man gerne vil opleve at bo tæt på Danmarks eneste fredede Renesænce have på Visborggård slot, hvor Cristian den 10. berømte hvide hest er begravet. Værelserne er fint store og hyggelige, værelsesprisen er super god, da det er inklusiv minibar, morgenmad og super service af personaler. Yderligere er der mulighed for selv at have en større fest evt. med flere genrationer, da der er mulighed for op til 10 værelser med fælles køkken og stor spisestue i skønne omgivelser. en anderledes spændende oplevelse man skal prøve en gang i livet. Værelserne er beliggende umiddelbart overfor slottet som er en flot flot udsigt at stå op til og gå morgentur omkring.

Dato for ophold: december 2018
Tak, john a
Susanne v, Gæsteansvarlig hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. januar 2019

Kære John A

1000 tak fro den flotte anmeldelses -den glædede os alle meget!!

med venlig hilsen
Susanne

Anmeldt d. 10. januar 2019

Har været på Møllehuset -og kan kun give mine absolut bedste anbefalinger til stedet og personalet - Jeg har aldrig været et sted som der - personalet får dig til at føle du er den vigtigste - sørgede for at jeg fik en oplevelse ud over det sædvanlige - værelserne er rene og har alt jeg kan finde på der skal bruges. Jeg ved ikke hvad der var det bedste - men måske en blanding af den udsigt der er fra værelserne og følelsen af at være et helt speciel sted - vi siger tak for ferien og vender klart tilbage igen :-)

Dato for ophold: januar 2019
Tak, pallisgaardnielsen
Susanne v, Guest Relations Manager hos Møllehuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2019

Kære pallisgaardnielsen

1000 tak for den fine anbefaling - den har glædet os alle meget!

mvh Susanne