“Havet på tallerkenen.”

Øst Vildsund Gl Færgekro Restaurant
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

De skarpe sensommerlys skinnede ind gennem de store vinduer i restauranten. Vi bestilte den ultomative fiskeret, limfjordens perle, og fik en gedigen paneret rødspætte med rejer, muslinger kartofler og en fin sauce eller sovs. Tilberedningen var i top, så fisken var sprød udenpå 8g saftig indeni. Jeg nød en Thy classic fadøl til, virkelig godt øl. Portionerne var rigelige, og vi var mætte og tilfredse, og følte og tilmed godt betjente.

Tak, 279henriks

Anmeldt 22. juli 2020

Vi ville bare have en lille smule til at slukke tørsten men endte med at skulle betale 62kr for en dårlig kop kaffe og en midel æblemost

Tak, nicolaih299
Anmeldt 15. december 2019

God dansk mad som er godt tilberedt, kæmpe portioner, så ingen går sulten hjem.
Venlig betjening, kan kun anbefales

Dato for besøg: december 2019
Tak, drsporten
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

En vild fantastisk oplevelse. Rigtig god mad og fantastisk service. Wienersnitsel og rødspætte med det hele. Wauw. Det vil vi sent glemme.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Arnt W
Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig kro. Dejlig mad og rigeligt. Beliggenheden kan ikke anfægtes lige ned til limfjorden. Vi kan varmt anbefale deres vildsund snitzel.......mums.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette K

Rejsende, der kiggede på Øst Vildsund Gl Færgekro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Øst Vildsund Gl Færgekro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!