Anmeldt d. 29. juli 2020

Ankom kl. 17 og fik vores værelse. Kom retur om aftenen kl. 23. Vores værelse var lejet ud til andre.
Sov i bilen, øv!
Lej Ikke et værelse her. Beskidt og ubehøvlet vært. Ingen hjælp da vi ikke havde overnatningsmulighed alligevel. Bad os køre vores vej.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, D7263KFannek
Anmeldt d. 21. juli 2020

Meget uvenligt ejer . Vi havde booket værelse , alt var bekræft og penge blev trukket fra konto. Når vi ankommet til adressen alt vat lukket , og det var ikke værelse til os .
Ejer mente at det booking problem og vores ansvar for at tjekke reservation .( alt var bekræftet ) .
Ejer var meget uvenligt .Efter snak med booking fandt vi en hotel 150 kr mere og fantastisk service og morgenmad .

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Aniaszym26