Anmeldt d. 7. august 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger fint ikke langt fra strand promenaden og byen. Personalet var ikke særligt venlige, virkede nærmest trætte af os. Værelset vi havde var helt utroligt mørkt og der var en grim lugt - måske vores egne sko :-) men det var svært at lufte ud. Ellers god størrelse og badeværelse ok. Vi vil bestemt ikke vælge dette hotel igen, hvis vi skulle komme tilbage.

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Fraenell
Anmeldt d. 21. februar 2016

Service: 100% i orden
Værelse: Lidt småt men har det hele
Pool: Sød at kigge på, var ikke i den
Morgenmad: Helt i top om med pålæg
Vinduer: Som alle andre steder i Australien bruger man ikke lydisolerede, hvilket gør at man altid tror døren står åben.
Helt sikkert her vi skal bo hvis vi igen kommer til Carins. Gå en tur direkte til vandet... vi så masser af småfisk, en haj, pelikaner men heldigvis ingen krokodiller..

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, NFH2015
Anmeldt d. 24. januar 2016

Rimeligt centralt placeret lejlighed med alt hvad man kan ønske sig. Både i lejligheden og ved hotellet. Service i receptionen helt i top. Morgenmad super, med pænt stort udvalg. Fin lille pool ved lejlighederne.

• Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, NinaRass
Anmeldt d. 17. februar 2014

Værelserne er fine, og det er dejligt med kaffe og te service på værelserne. Der er mange skabe, til alt hvad man medbringer. Dejligt pool område. Meget fin morgenmad, og aftensmaden på den balinesiske restaurant er glimrende.

• Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, k_vestergaard
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 29. januar 2011

Ankom der juleaften klokken 21:50, gik ned i baren, der lukkede klokken 22:00 bvadr!!
Det regner kraftigt - tropisk!!
Restauranten lukket juledag!
Tog til havnefronten = åben, men var nødt til at købe et måltid for at få en øl!
Prøvede tur til det ydre koralrev, men nul - cyklon!!
det regnede det meste af tiden der. Morgenmad ikke noget særligt - var nødt til at betale ekstra for bacon osv.!

Tak, LYNMCGLYNN
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original