“Flæsk i stride strømme”

Hotel Ørsted Kro Restaurant

Coronasikkerheden er i orden.
Ingen adgang uden mundbind og håndsprit tilgængeligt flere steder.

Maden er rigelig og velsmagende og bordene står med god afstand.

Torsdag er "flæskedag" med stegt, røget og paneret flæsk med god persillesovs og kartofler til, samt hjemmesyltede rødbeder.

Dato for besøg: september 2020

Anmeldt 25. juli 2020

Vi var 2 venner til fredagens specialitet; Helstegt Pattegris ad libitum.

Krofatter er en hyggelig fyr som går lidt rundt mellem bordene og kommer med små venlige/humoristiske bemærkninger.
Helt rigtige mand i helt rigtige funktion i restauranten.

Hurtig anvisning af bord og hurtig levering af drikkevarerne, med besked om "bare gå ombord i buffetten".

Så langt, så godt, men ...

Både flødekartoflerne og kødet var mindre end lunkent, grænsende til halvkoldt.

De forskellige salater var fine og velsmagende, og der var rigeligt af alt.

Det er synd at et ellers godt koncept bliver trukket ned på grund af manglende opvarmning af kød og kartofler.

Mange fade med kød blev båret ud, kun halvtomme, og jeg kan frygte at der blot blev lagt mere kød oveni, med det afkølede kød under.
Der er ikke særlig betryggende i forhold til fødevaresikkerhed.

Så mit råd må være: Stram lige op på kontrol af temperatur på maden.
Vi har ikke lyst til at blive syge af at spise ude ;-)

Anmeldt 5. juni 2020

Fars dag på forskud, hvor min datter bød på aftensmad i Ørsted.

Hyggelig og venlig modtagelse af kroværten, og snart efter sad vi ved bordet og fik drikkevarerne serveret og samtidig grønt lys til at "fange an".

Der var stegt flæsk, røget flæsk og paneret flæsk i rigelige mængder, med hjemmesyltede rødbeder, nye kartofler og dejlig persillesovs.

Kun 139 kr. for alt, hvad du kan spise.

Kroværten forstår at hygge om gæsterne med små bemærkninger og fin humor.

Absolut et sted man gerne besøger en anden dag.

Dato for besøg: juni 2020
Anmeldt 6. marts 2020

En almindelig kedelig torsdag aften, blev til et dejligt, første møde med Ørsted Kro.
Vi blev straks budt velkommen af en meget charmerende vært. Vi spiste stegt flæsk og persillesovs i rigelige mængder. Det smagte fantastisk. Værten var hyppigt omkring os, og hans bemærkninger vakte hver gang megen latter.
Så vi blev mætte, livremmen måtte flyttes et par huller.
Ørsted Kro er en totaloplevelse af dem vi samler på.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Pipstjert
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Var der torsdag aften til stegt flæsk og persillesovs
Super godt.
Sød og hurtig betjening og rigtig dejlig atmosfære i flotte lokaler.
Næsten fuld hus - flot

Dato for besøg: september 2019
Tak, Hestenk

Rejsende, der kiggede på Hotel Ørsted Kro Restaurant, kiggede også på

Auning, Northdjurs Municipality
Ørsted, Northdjurs Municipality

Har du været i Hotel Ørsted Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!