Hyggeligt

Hyggelig havn der er en kombination af en lystbådehavn og en fiskerihavn. God... læs mere

Anmeldt d. 26. juli 2019
Lars S
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Noget for alle aldre

Bønnerup Havn har noget for alle aldre. Her stemning på fiskerihavnen , liv i lystbådehavnen og på... læs mere

Anmeldt d. 11. juli 2017
vl0705
Ørsted, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. maj 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Lystbådehavnen, hvor der trods Covid - 19 er mange mennesker. Havnen er fyldt med både, - der er kæmpe kø til isvaflerne, og der var stemning hos fiskehandleren, der lukkede præcist kl 16. Vi nød vor medbragte kaffe og fik gode vandreture rundt om havnekanten.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig havn der er en kombination af en lystbådehavn og en fiskerihavn.

God fiskeforretning.

Dejligt cafe Kajkanten.

Butikkerne er ikke værd at skrive om.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Lars S
Anmeldt d. 24. juli 2018

Tirsdag d 24/7 kl 13.45 bestilte jeg 2 burgermenû til 70 kr stk på Havnegrillen. Jeg bad om at det var til at tage med, da alle borde var optager. Jeg gik udenfor og ventede i ca 30 min og fik så min pose. I mellemtiden var der blevet et ledigt bord og her satte jeg mig sammen med min datter. Da vi åbnede burgerne, var bøffen stegt helt sort og nærmest forkullet. Jeg gik ind med bøfferne og klagede over standarden. Den unge pige i grillen skulle konferere med en anden og hun vendte så tilbage og jeg kunne så vælge at få en ny bøf eller pengene tilbage for 1 menû. Jeg sagde at vi jo havde betalt 140 kr, så det var vel det jeg skulle have tilbage, men nej! Jeg fik at vide at pommes friterne var der jo ikke noget i vejen med, så dem kunne vi spise.
Det er den værste oplevelse længe! Her sad jeg med min datter og kunne servere en bakke pommes frites!
Hvis der er så travlt på Havnegrillen, at masen er forkullet og man alligevel lægger dem i bollerne og lader en kunde tage dem med ( det var jo meningen i første omgang), for det opdager kunden sikkert ikke før det or sent og ikke umagen værd at køre tilbage med.
Jeg vil fraråde stedet!!!! Dårlig behandling!!!!

Dato for oplevelse: juli 2018
7  Tak, Inge A
Anmeldt d. 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi ( familie på 10) besøgte cafe Kajkanten her i efterårsferien 2017.
Det er en super fed cafe med fed indretning, rigtig god mad med meget friske råvarer til rigtig lave priser.
Helt sikkert et besøg værd
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for oplevelse: oktober 2017
3  Tak, 198sidsell
Anmeldt d. 12. august 2017 fra mobile enheder

Boede i bolig lige på lyst både havnen
Smukt udsyn lige gyldig vejret
Havnen er rolig og der er en skøn atmosfære
Der er flere restauranter. Ikke langt til Brugsen. Og en fantastisk fiske handler
Skulle man få shoppe trang er ny form med tøj og sko besøget værd

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, lones741