Vind i håret

Vi fandt en god legeplads. Min søn nød at kunne kigge på bådene. Vi gik ud til vindmøllerne, som jo... læs mere

Anmeldt d. 29. juli 2020
Tanya Damborg C
Horsens, Danmark
Hyggeligt

Hyggelig havn der er en kombination af en lystbådehavn og en fiskerihavn. God... læs mere

Anmeldt d. 26. juli 2019
Lars S
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 26. august 2016 fra mobile enheder

hyggelig lystbådehavn med forskellige butikker især fiskehandleren møllefisk er bestemt et besøg værd, flot udvalg og rimelige priser.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Lindberg81
Anmeldt d. 2. august 2016 fra mobile enheder

Jeg vil gerne dele 3 ting med Jer Fiskehandleren på havnen er super god forretning, det er friske fisk og skaldyr til fornuftige priser. Det er også et besøg værd i isbutikken, som ligger tæt på havnen, det er store is.
Ikke langt derfra ligger Feriecentere Kattegat, Fægangsvej 11. Der er en fantastisk restaurant med lækker buffet i weekenden, der er en masse fisk, kød,fjerkræ, diverse tilbehør, salatbar og slutteligt kaffe /the og kage til en god pris. Der bliver fyldt op kontinuerligt, så der mangler ikke mad. Det kan anbefales, at man bestiller bord.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, jetjense
Anmeldt d. 19. juli 2016 fra mobile enheder

Tip: I fiskebutikken er der Danmarks bedste fiskedeller og de kan købes varme til at spise på havnen.
Desuden en god isbutik og en hyggelig havn med gode fiskeri muligheder.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, JesperTrend
Anmeldt d. 22. oktober 2015

Så er fiskebutikken et besøg værd. lækker, nyfanget frisk til rimelige priser (båden ligger lige udenfor)

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Alice Ø
Anmeldt d. 23. juli 2015 fra mobile enheder

Fungerede fiskerihavn og lystbådehavn smelter her sammen. Der er gjort meget for at besøgende kan få gode oplevelser.
Restauranter, isbutik, legeplads og forskellige aktiviteter for børn. Fiskebutik, som er populær vidt omkring.
Badestrande i kort afstand derfra. Bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, DQuijote