“God placering - men forvent lang ventetid.”
Anmeldelse af Café Kajkanten

Café Kajkanten
Anmeldt 30. juni 2020

Stedet har en super placering på havnen i Bønnerup - og med god af plads udenfor.
Fin betjening.
Når der er mange mennesker, så skal man forvente meget lang ventetid på maden (for lang tid).
Kvaliteten af maden svinger al for meget, og er klart bedst i stille perioder.

Er der mange mennesker, så bestil i stedet en af de gode øl de har, og nyd i stedet omgivelserne.

Tak, Michael C

Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

God service og super lækkert stjerneskud med friske råvarer ;-)
Høflig betjening og meget autentisk indretning i noget som kunne ligne en gammel fiskehal.

Tak, JacobLS
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Efter at have stået i kø 15 minutter for at bestille, og derefter vente i 30 minutter og høre/se at mange som var bestilt efter os, får leveret før os, beder vi en af de unge piger tjekke vores bestilling. Vi får at vide, at når det er frikadeller tager det længere tid venter vi lidt endnu. Efter 40 min henvender vi os direkte til kokken og får først at vide, at man altså godt må vente i 20 minutter (vi har ventet har i 40!). Så får vi igen at vide, at det tager længere tid med frikadeller Vi siger nu, at det er uacceptabelt at vente længere, og forventer at få vores penge tilbage. Hovsa, nu viser det sig lige pludselig at vores nummer angiveligt er råbt flere gange. Vi sad under 10 m fra serveringslugen og hørte tydeligt alle andre numre blive råbt op og serveret af personalet. Det var jo netop grunden til vores henvendelse. Vi kan desværre ikke lægge et billede op af maden, da vi aldrig fik den, men trods alt pengene tilbage efter samlet en times ventetid. Vi håber at andre gæster trods alt får en bedre oplevelse

Tak, D0rtheN
Anmeldt 9. maj 2020 fra mobile enheder

Café Kajkanten i den vestlige ende af fiskerikajen serverer god mad og byder på en række forskellige ølmærker til.
Der er masser af udendørs plads med borde, bænke og havneudsigt. Der sad også mennesker i dag i solen, men med egen medbragt mad, da der er Covid-19 lukket.
Vi satte os også ved træbordene og nød udsigten ved havet.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt 19. oktober 2019

Café Kajkanten er et fremragende sted med de lækreste fiskeretter, til yderst rimelige priser. Servicen er i top og lokalet emmer af atmosfære og historie.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, AFN83

Rejsende, der kiggede på Café Kajkanten, kiggede også på

Fjellerup Strand, Northdjurs Municipality
Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Café Kajkanten? Fortæl om dine oplevelser!