Anmeldt d. 2. august 2021

Nemt sted med børn. Man kan let kom til en udendørs pool(lidt koldt) og når det ikke var udevejr kunne man bruge den indendørs pool. Det var et OK legeområde for helt små børn ved siden af "voksen" område med billardbord, bordtennis, spillemaskiner og biograf. Vores største barn synes allerede nu at vi skal afsted igen til næste år.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Borring_dk
Anmeldt d. 29. juli 2020

Vi holdt vores sommerferie i Feriecenter Bønnerup Strand (Danland Norddjurs). Receptionisten som modtog os, tog sig tid til at fortælle om centret, og åbningstider af faciliteterne og tilkøb af f.eks. badevinger osv hvis man havde glemt det. Hun var rigtig venlig og guide os med bil om til ferielejligheden. Vores søn på 2 fik en malebog.

Ferielejligheden var på 54 m2 med et soveværelse med 2 enkeltsenge, fint badeværelse. Tekøkken, spisestue, tv-stue med sovesofa. Rigtig fin stor terrasse med tørrestativ, cafebord med 2 stole samt stor bord med 4 stole.

Der er lydt udefra legepladsen...det var især slemt i soveværelset med det var mest lydt den første aften (mandag). Ellers var det ikke så slemt.

Der skal være ro kl 22 på legepladsen, trampolinerne, minigolfbanen og boldbanerne. Feriecentret har en indendøres og udendøres pool. Indendøres er der babybassin, spa, dampbad og sauna. I kælderen er der en biograf hvor man vælger en film og går i receptionen og får sat den på, spillelokale, pool/billiads, bordtennis, airhockey samt et legerum til mindre børn.

300 m til Brugsen samt tæt beliggenhed til flere spisesteder.
På havnen kan man købe frisk fisk samt røget fisk.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Tanya Damborg C
Anmeldt d. 12. januar 2019 fra mobile enheder

Måske man bare skal komme i højsæsonen! Vi blev mødt i receptionen med “hvad skal i?” Virkelig dårlig modtagelse. Der var meget begrænset åbningstid i receptionen, så alle faciliteter der var, var ikke tilgængelige selvom de først lukkede for dem klokken 20. Vi kommer ind i svømmehallen med spa bad, der virkede spa’en ikke, men klokken var 17, så receptionen var lukket. Bare ærgerligt så.
Virkelig en skuffelse, når man har været i danland i Blokhus og man så kommer her. I Blokhus var det også uden for sæson, men alt var bare i tip top!

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Sune P
Anmeldt d. 9. juni 2018 fra mobile enheder

Vi havde lejet en lejlighed fra fredag til søndag...
Utroligt dejligt sted, med masser af forskellige faciliter til voksne og børn i alle aldre.
Stedet er pænt, rent og personalet er meget venlige. Vejret var super godt, så vi brugte det meste af tiden ved både den udendørs og indendørs pool..
Det ligger et fantastisk sted.. der er få 100 meter til en flot sandstrand og hyggelig lille havn med forskellige spisesteder..
Vi var på café kajkanten, som virkelig kan anbefales, hvis man ønsker en god frokost med frisk fisk.
Har du lyst til en KÆMPE is, så besøg grillen på havnen.
Bestemt et feriecenter der bør besøges

Dato for ophold: juni 2018
1  Tak, riccob377
Anmeldt d. 20. juni 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt hyggelig lille sted ved den lille havneby bønnerup. Lejlighederne er opfrisket udenpå med nye vinduer i 2016. De bærer lidt præg af en sen 80/90'er bebyggelse med beton og flade tage. Vores var velholdt indeni. Mem da de er privatejet, kam det variere.
Der er et lille indendørs og udendørs pool område. Med børnebassin. Omklædningen er lidt små og der er ingen skabe til værdigenstande. Vi prøvede den indenfor og det var fin. Der er ingen opsyn.
Der er fitness på stedet men prøvede det ikke.
Udenfor er der trampoliner og legeplads. Hvilket børnene nød.
Deres i indendørs legeland er bedst for de små børn. For de større er det en turistfælde med møntindkast til alt: bamser, skydespil og airhockey. Det kan godt blive dyrt med alle de 10 og 20 kr. Der er en gratis biograf med udvalgte film ( af ældre dato) og 2 poolborde.
Udenfor er der legeplads, og minigolf,hockeybane, trampolin, bane til boldspil. Der et stort overdækket sideområde, hvor selskaber kan nyde maden med
Der er butik i kort gåafstand. Havet er også en 10 min gåtur.
Vi spiste i deres restaurant. Da vi var der havde de buffet. Lidt smagsløst og tørt kød. I højsæsonen tror jeg de har menukort.
Ved de små børn skal man være opmærksom på at haven i stueetagens lejligheder ikke er hegnet ind. Så man kan ikke have havedøren åbner hvis man har et eventyrlysten barn.

En lille miniferie hvor børnene var underholdt

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, Strandberg83