“Et utroligt smukt sted, hvor man får gode oplevelser.”

Dansk Landbrugsmuseum Gl. Estrup
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 8. juli 2017

En spænde udstilling om livet på herregårde og livet på landet igennem tiden. Udstillingen er også god for lidt større børn og ikke mindst fodring af dyrene. Sprang denne gang over besøg på slottet og den store traktor/maskinudslling har været der før og de er begge værd at ofre tid på. Endvidere er der det nye tiltag Jagt og skov afd. Virkelig spændende, ikke mindst for drenge i alle aldre.
En fin restaurant med begrænset udvalg, kvaliteten af det valgte var i top.
( muset omtalt i kataloget Aarhus 2017 kulturby )

Tak, jepekirk
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Dansk Landbrugsmuseum Gl. Estrup
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. juli 2017

Museet er netop nu ved at integrere Dansk Jagt og Skovbrug og der foregår nogle ombygninger og opstillinger og skulle nu hedde Det Grønne Museum.
Entre er på 90,00 kr og der er billet samarbejde med Herregårds Museum det er billigt syntes vi.
Man kan starte med en fin udstilling med landbrugets historie op gennem tiden, se have og dyr ude og det er et stort areal, mange store bygninger, haver, bier, æbletræer og meget andet. Der findes en restaurant på stedet. Man skal sikre sig at medbringe godt med tid. Spænende for alle aldre.

Tak, Danes55
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Vi har i dag være på det bedste museumsbesøg længe. Vi kom kl 10, og tog først afsted da stedet lukkede kl 17. Vi kunne sagtens være blevet en time længere, hvis stedet havde åbent. For vores lille datter på 2 var det et paradis at gå rundt og fodre og klappe dyr, lege på de mange skovlegepladser, se på dyr og traktorer i landbrugsmuseet og spise kage ved herregårdskøkkenet. En helt igennem fantastisk dag - og så koster det kun 100 kr pr voksen og gratis for børn. Så timeprisen er meget lav ;)

Tak, Linda N
Anmeldt 10. april 2017

Meget lækkert stjerneskud i lækre omgivelser - charmerende betjening!
Vi fik stedet anbefalet og var fuldt ud tilfredse!

Tak, Rhytla
Anmeldt 5. april 2017

At besøge Gl. Estrup er altid en oplevelse. Det kan være svært at nå alle museer, og jeg vil måske anbefale at man prioriterer slottet. Landbrugsmuseet kan man se hvis det er regnvejr.
Legepladserne er dejlige, og et frirum.
Hvis man er til god man - så bør man besøge restaurent "Stalden", man får ikke hyggeligere omgivelser eller bedre mad.

Tak, Jesper L

Rejsende, der kiggede på Dansk Landbrugsmuseum Gl. Estrup, kiggede også på

Rønde, Syddjurs Kommune

Kolind, Northdjurs Municipality
Allingåbro, Northdjurs Municipality

Har du været i Dansk Landbrugsmuseum Gl. Estrup? Fortæl om dine oplevelser!