Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum
fra 53,64 $

virkelig fint og realistisk udstilling hvor man kommer helt tæt på. fint med lydende, også meget realistisk. billigt.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, GitteV24
Anmeldt d. 1. juli 2020

Fantastisk oplevelse for både børn og voksne! Mange fine udstillinger og rigtig flotte omgivelser! Der er masser af muligheder for at spise medbragt med men også god mad i restauranten!

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, LouiseK1770
Anmeldt d. 1. december 2019 fra mobile enheder

Var på Gl Estrup, vi startede med en julebuffet i den gamle stald, fantastisk mad velsmagende og lækkert til en rimelig pris, derefter en tur rundt for at se den overflod af boder og historiske opsætninger for til sidst en rundtur på slottet, det var simpelthen super, kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Henning H
GammelEstrupManor, PR-chef hos Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. januar 2020

Kære Henning H. Tak for din flotte anmeldelse. Vi har her på Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum 'Jul på slottet' i hele juleperioden, hvor vi viser, hvordan man holdt jul på herregården for hundrede år siden. Vores nabomuseum Det Grønne Museum har julemarked i den første adventsweekend, så rosen for boderne osv. vil vi dele med dem samt Restaurant Den Gamle Stald, som stod for julebuffeten :-).

Anmeldt d. 4. september 2019

Besøgte Gl. Estrup for mange år siden - var dengang 12-13 år gammel og da syntes jeg at stedet var meget spændende.
Nu besøgte jeg stedet igen, denne gang sammen med min egen (voksne) familie og alle var lige så begejstrede for stedet, som jeg var dengang. Alting er så velbevaret og de udenomliggende aktiviteter er lige prikken over i'et. der gør, at der er noget for folk i alle aldre.Vi påtænker at besøge stedet igen senere, da vi simpelthen ikke nåede at fordybe os i alt det der var at se.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, Bjarne Fuglsang N
GammelEstrupManor, PR-chef hos Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2019

Kære Bjarne Fuglsang N

Tak for den flotte anmeldelse! Vi går et meget stort arbejde ud af at bevare og restaurere stedet, så det fremstår så autentisk som overhovedet muligt. Det er dejligt, at I har haft et godt besøg og påtænker at komme tilbage. Prøv evt. at besøge os i en adventsweekend eller til vores store 1700-talsfestival i juni måned :-).

Mvh Marie

Anmeldt d. 7. august 2019

Et rigtigt smuk slot med stor bevarerelse af det oprindelige slot. Dejlige udstillinger i slottet og rigtig meget at se på. Kommer man på de rigtige tidspunkt og er der også aktiviteter på slottet. Og så lige en kioskhvor man kan købe minde med hjem fra slottet. Man kan også komme til halloween, hvilket en en super uhyggelig oplevelse. Det skal prøves.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Janelle-Auning

Tak for den flotte anmeldelse! Vi har aktiviteter i alle skoleferier, og store arrangemenetr til jul (Jul på Gammel Estrup), 1700-talsfestival (i slutningen af juni) samt vores Allehelgensaften, som rigtigt nok ikke r for sarte sjæle ;-).

Mvh Marie