Anmeldt 18. juli 2017

Vi havde annexet til Anholt kro, som lå 400 meter fra kroen. Det havde en god beliggenhed, tæt ved spisesteder, Brugsen mm. Men spisestederne havde først åbent efter skt. Hans, og vi tog hjem allerede den 21 juni.
Min datter savnede en lænestol i annexet, Møblerne var slidte, haven dårlig holdt, men personalet var søde og krofatter ligeså.

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
2  Tak, Annie J C
Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Efter en lang gåtur rundt om Sønderbjerg skal man huske altid at gøre frokoststop på Anholt Kro til smørrebrød, øl og snaps. Prøv deres tatar, det er den bedste jeg nogensinde har fået! En eller to frokoster her har i mange år været tradition når vi anløber Anholt og bliver ved at være det mange år frem.

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, BoAagaardMadsen
Anmeldt 11. oktober 2016

Inden jeg skriver første de, vil jeg oplyse, at vi gerne kommer igen, og forklarer til sidst hvorfor.

Hotellet er ualmindelig slidt. Rengøring på værelserne er stort set ikke eksisterende, overvejede om man skulle tage sko på i bruseren . Vi var der i 3 dage, og der var ingen rengøring disse dage, og nok heller ikke før vi kom. Sengetøjet var dog rent.

Der er intet ud over seng, bord og stol på værelserne. Altså hverken tv, radio eller andet.

Og til en overnatningspris på 900 pr døgn forventer man lidt mere :-)

Hvorfor kommer vi gerne igen:

Ualmindeligt venligt personale, bestående at en rigtig Krofatter og unge engagerede mennesker.

Rigtig god, prisrimelig, kromad fra fremstillet i et elitesmily-køkken.

Faktisk et skønt sted, hvor vi i øvrigt blev budt velkommen med en fadøl på husets regning, efter at have været gået fra havnen.

• Overnattede: august 2016, rejste som par
4  Tak, Peter H
Anmeldt 26. august 2016

Jeg mangler ord for vores ophold i "byhuset" som vi boede i under vores ophold på Anholt. Det lugtede fælt af fugt og forhenværende vandskader - absolut utiltalende.
Prisen var urimelig høj i forhold til standarden

Værelsestip: Overnat et andet sted end på Anholt kro's "byhus"
  • Overnattede: august 2016, rejste som par
3  Tak, Susanne_CHR
Anmeldt 31. juli 2016 fra mobile enheder

Er netop hjemvendt efter 3 dage på Anholt Kro. Jeg har været på Anholt i ca 20 år og kender alt til øens hygge, nede på jorden stemning samt at det ikke er her man finder 5 stjernede hoteller. Men når man tager knap 1000 kr pr nat for et lille værelse med en barneseng skal det alligevel spille lidt. Vores værelse lå i annekset og vi måbede da vi trådte ind ad døren. Der er decideret mug på væggene samt noget der lignede kaffe sprøjtet ud over det hele. Slidt sengetøj, klamt badeværelse og generel mangel på vedligeholdelse. Barnesengen måtte vi stille op ad væggen så den ikke væltede. Papirstynde vægge så du bogstaveligt talt føler naboen skider i din fodende. Morgenmaden var ligegyldig med hårdkogte æg og boller der stadig var frosne indeni. Ejerens hund løber rundt i køkkenet og der lugter af våd hund over det hele. Aftensmaden er ok men bare for dyr ifht kvaliteten. Som sagt er det forståeligt at Anholt gerne må være mere rustikt men når man kan bo på Radisson for stort set samme penge er det ikke i orden. Det tangerer bondefangeri. Man kunne lave det hyggeligt og lækkert for små midler. Det gider nuværende ejer øjensynligt ikke. Jeg håber at andre kræfter vil tage over eller starte et nyt da Anholt mangler sådanne steder. (Har ikke prøvet bed&breakfast). Jeg vil decideret fraråde folk fra at bo her - så hellere brug pengene på et fedt telt og flyt ned på Danmarks smukkeste campingplads.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
3  Tak, Casper S