Agoda.com
92 $
Anmeldt d. 8. august 2021

Pakhuset er et fantastisk hostel hvor alle snakker med alle man føler næsten at man er på lejrskole ophold. Værterne er rigtig søde og hjælpsomme man føler sig virkelig velkommen når man ankommer. Glæder mig allerede til at besøge pakhuset og anholt igen

Dato for ophold: august 2021
Tak, perl316
Anmeldt d. 1. august 2021

Ualmindeligt dejligt sted med de sødeste værter. Beliggenheden er top og tæt på alt! Glimrende senge og gode faciliteter som fx stort køkken og hyggelige fællesarealer. Perfekt for både par, grupper eller børnefamilier.
Pakhuset får mine allerbedste anbefalinger. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 693katrineb
Anmeldt d. 11. juni 2021 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt, rent, pænt og god service.
Ligger lige i centrum af havneområdet, man bliver straks grebet af den afslappede stemning, hvor man kan nyde roen.
Nye værelser med bad/ toilet er ved at blive gjort klar, men det fungerede rigtig fint med toilet på gangen. Helt klart et besøg værd

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, 832charlotteb
Anmeldt d. 28. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde et virkelig godt ophold på Pakhuset. Der er rent og pænt. Sengene er gode og der er både hyggelige opholdsrum og et velfungerende køkken. God beliggenhed tæt ved færgen. Alt i alt et sted vi kan anbefale.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Aage J
Anmeldt d. 14. oktober 2020

Pakhuset dannede rammen for vores miniferie i sommeren 2020. Det er et virkelig dejligt sted - pæne værelser, gode faciliteter og perfekt beliggenhed ved havnen. Vi havde en skøn ferie og Pakhuset får de bedste anbefalinger herfra.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Thybo_1980
Klaus Jensen, Ejer hos Pakhuset Anholt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2020

Hej med dig Tusinde tak fordi du tog dig tid til at anmelde os ☀️☀️☀️ Vi sætter pris på din feedback og ønsker på gensyn ☀️ Kærlig hilsen Pakhuset Anholt