Hotels.com
Priceline
Anmeldt d. 16. oktober 2023

Idyllysk beliggenhed i lille landsby, smuk gammel have, udmærket køkken og bad - rentgjort til fuldkommenhed, særdeles komfortable senge / madrasser, stile omgivelser, venlig og hjælpsom vært. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: september 2023
Tak, Henning Boje A
Anmeldt d. 24. august 2023

Lækkert morgenmad & lunch to go pose klar præcis på aftalt tidspunk 🤤

Super gode senge & lækkert sengetøj 😴

Stort TV med Fuld TV pakke 👌

Altid flotte rengjorte værelser 👌

Kan stærkt anbefales 👍👍👍

Dato for ophold: august 2023
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Kim B
Anmeldt d. 8. august 2023 fra mobile enheder

Provstegården er et hyggeligt og idylisk sted på landet - vi havde en stor lejlighed med mulighed for at lave mad , I den fælles opholdsstuen var der billard - mange hyggekroge i haven - meget sød værtinde og personale - lækker morgenbuffet med alt hvad hjertet begærer - Vi kunne sagtens finde på at vende tilbage - Tak for et skønt ophold.

Dato for ophold: august 2023
Tak, PiaWitzner
Anmeldt d. 28. juni 2023

Det var perfekt. Der var pænt, rent, rummeligt og en fantastisk morgenmad. Stort badeværelse med gulvvarme, alt og mere til end vi havde brug for. Der var også virkelig hyggeligt indrettet og en pragtfuld have. Det eneste minus var at man skulle helt til Horsens for at finde et sted at spise aftensmad, men så fik vi ser lidt at Horsens også.

Dato for ophold: maj 2023
Tak, Sherpa60446764985
Anmeldt d. 26. juni 2023 fra mobile enheder

Det er nu anden gang at vi har overnattet på Provstegaarden i forbindelse med familiebesøg. Vi har begge gange været 4 voksne og 2 små børn, og alt har været helt perfekt begge gange. Denne gang havde vi også bestilt morgenmad, og blev mødt af et overdådigt dækket morgenbord med alt hvad hjertet begære.
Provstegaarden er klart vores nye faste overnatnings sted i Horsens.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, JonasN1496