Fastlås den laveste pris fra disse websites
eDreams
Hotels.com
Orbitz.com
Anmeldt d. 10. marts 2022 fra mobile enheder

Vi var meget glad for I var fleksibel med checke ind. Venlig staff og god service i en fantastisk sted. Mange tak for en hyggeligt dag, vi vil besøge jer igen og vi anbefaler jer til vores venner!♥️

Dato for ophold: marts 2022
Tak, H3922YRstefaniap
Anmeldt d. 23. november 2021

Dejlig stor værelse med rigtig god seng, godt badeværelse.
Rigtig fin morgenmad.
Værelse med fin udsigt til have og egen terrasse.
Rar og imødekommende personale.
Absolut ikke sidste gang vi benytter dette sted.

Dato for ophold: november 2021
Tak, ivansH4227QH
Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted med meget imødekommende værter/personale.
Vi havde bestilt morgenmad, og det fortrød vi bestemt ikke.
Der var mikroovn, køleskab, kogekande brødrister, bestik, tallerkener, glas, krus, selvom det kun var et dobbeltværelse.
Vi havde 2 overnatninger og fik rene håndklæder undervejs.

Tak, Anette C
Anmeldt d. 17. september 2021 fra mobile enheder

Dejlige store værelser, lejligheder, masser af plads, rent og hyggeligt. Vi var tre familier- os selv og vores to voksne børn med familier, plads nok til st samles i den ene lejlighed og til at trække os til hver vores. Dejlig have.
Store fællesområder.
Dejlig morgenmad.

Tak, 162susannem
Anmeldt d. 7. september 2021

Vi havde fornøjelse af et dobbeltværelse med terrasse og eget bad. Alle faciliteter i top. Super morgenmad, serveret i spisestue med udsigt til haven/kirken. Gæstfrihed og atmosfære i top. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Alt efter behov, men vores dobbelt værelse med terrasse, tv, wifi, bad og køleskab, dækkede fint vores.
Tak, JA82PiaNils