Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com72 $
Priceline71 $
eDreams72 $
CheapTickets71 $
Travelocity71 $
Orbitz.com71 $
Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted med meget imødekommende værter/personale.
Vi havde bestilt morgenmad, og det fortrød vi bestemt ikke.
Der var mikroovn, køleskab, kogekande brødrister, bestik, tallerkener, glas, krus, selvom det kun var et dobbeltværelse.
Vi havde 2 overnatninger og fik rene håndklæder undervejs.

Tak, Anette C
Anmeldt d. 17. september 2021 fra mobile enheder

Dejlige store værelser, lejligheder, masser af plads, rent og hyggeligt. Vi var tre familier- os selv og vores to voksne børn med familier, plads nok til st samles i den ene lejlighed og til at trække os til hver vores. Dejlig have.
Store fællesområder.
Dejlig morgenmad.

Tak, 162susannem
Anmeldt d. 7. september 2021

Vi havde fornøjelse af et dobbeltværelse med terrasse og eget bad. Alle faciliteter i top. Super morgenmad, serveret i spisestue med udsigt til haven/kirken. Gæstfrihed og atmosfære i top. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Alt efter behov, men vores dobbelt værelse med terrasse, tv, wifi, bad og køleskab, dækkede fint vores.
Tak, JA82PiaNils
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig fin lejlighed, hvor dobbeltsengen dog var for lille til 2 voksne mennesker efter min mening. Jeg har aldrig boet et sted, der var så stille og fredfyldt - hvis man da lige ser bort fra, at der ligger en kirke klods op og ned af Provstegården, hvor kirkeklokkerne bimler og bamler kl.7 på en tilfældig onsdag morgen. Så hvis du er a-menneske er dette stedet for dig !

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Dasini
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Provstegårdens bed& breakfast er et dejligt skønt stille sted. Vi fik et dejligt værelse med terasse . På værelset er det muligt at lave te og kaffe og der er et lille køleskab i gangen. Morgenmad var rigtig dejlig og kan varmt anbefales. Prøv det.

Værelsestip: Der er gode parkeringsmuligheder.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Emilmik