Hotels.com
85 $
Booking.com86 $
eDreams86 $
Agoda.com87 $

Dejlige store værelser, lejligheder, masser af plads, rent og hyggeligt. Vi var tre familier- os selv og vores to voksne børn med familier, plads nok til st samles i den ene lejlighed og til at trække os til hver vores. Dejlig have.
Store fællesområder.
Dejlig morgenmad.

Dato for ophold: september 2021
Tak, 162susannem
Anmeldt d. 7. september 2021

Vi havde fornøjelse af et dobbeltværelse med terrasse og eget bad. Alle faciliteter i top. Super morgenmad, serveret i spisestue med udsigt til haven/kirken. Gæstfrihed og atmosfære i top. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Alt efter behov, men vores dobbelt værelse med terrasse, tv, wifi, bad og køleskab, dækkede fint vores.
Dato for ophold: september 2021
Tak, JA82PiaNils
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig fin lejlighed, hvor dobbeltsengen dog var for lille til 2 voksne mennesker efter min mening. Jeg har aldrig boet et sted, der var så stille og fredfyldt - hvis man da lige ser bort fra, at der ligger en kirke klods op og ned af Provstegården, hvor kirkeklokkerne bimler og bamler kl.7 på en tilfældig onsdag morgen. Så hvis du er a-menneske er dette stedet for dig !

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Dasini
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Provstegårdens bed& breakfast er et dejligt skønt stille sted. Vi fik et dejligt værelse med terasse . På værelset er det muligt at lave te og kaffe og der er et lille køleskab i gangen. Morgenmad var rigtig dejlig og kan varmt anbefales. Prøv det.

Værelsestip: Der er gode parkeringsmuligheder.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Emilmik
Anmeldt d. 18. juni 2021 fra mobile enheder

Provstegården er et rigtig dejligt og smukt sted i fredelige omgivelser. Alt var perfekt både værelse, seng og bad. Også morgenmaden var helt vidunderlig og smukt anrettet.

Haven var neget smuk med hyggelige kroge med borde og muligheder for at grille.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Ellen_Susanne