86 $
eDreams86 $
Priceline91 $
Trip.com99 $
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Provstegårdens bed& breakfast er et dejligt skønt stille sted. Vi fik et dejligt værelse med terasse . På værelset er det muligt at lave te og kaffe og der er et lille køleskab i gangen. Morgenmad var rigtig dejlig og kan varmt anbefales. Prøv det.

Værelsestip: Der er gode parkeringsmuligheder.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Emilmik
Anmeldt d. 18. juni 2021 fra mobile enheder

Provstegården er et rigtig dejligt og smukt sted i fredelige omgivelser. Alt var perfekt både værelse, seng og bad. Også morgenmaden var helt vidunderlig og smukt anrettet.

Haven var neget smuk med hyggelige kroge med borde og muligheder for at grille.

Tak, Ellen_Susanne
Anmeldt d. 11. juni 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted som ligger i naturskønt område. Jeg var på cykeltur, og skulle videre til Bryrup banesti mellem Horsens og Silkeborg og dette sted er oplagt til at starte sådan et eventyr. Jeg fik dejlig morgenmad bragt til mit værelse
Rigtig god service

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, denlangemiks
Anmeldt d. 29. maj 2021

Super dejligt værelse og rummeligt, med el-kedel, glas, krus, tallerkner, bestik og et lille køleskab. Har mange TV kanaler, hvilket man ikke oplever på mange af de store hotel kæder, hvis man gerne vil se TV om aftenen. Havde en lille terrasse med udsigt til en dejlig velplejet og hyggelig have. Morgenmaden var overraskende af et B&B. Der var alt hvad der skulle være, trods det var i en Corona tid.

Der er larmende stille, hvilket var dejligt, når man normalt bor i KBH. Jeg kan varmt anbefale dette sted. Der var rent og pænt, også Corona venligt, så man kunne føle sig tryg. Jeg behøvede ikke at skulle spritte alt af, som jeg har prøvet på et par gange på de store hotel kæder.
Værten var rar og venlig.

Værelsestip: Værelse 7 og 8 har en lille terrassse.
Tak, lisbeth548
Anmeldt d. 5. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde et par rolige overnatninger i dejlig stor lejlighed med gode senge og alt hvad man skulle bruge i køkken og badeværelse. Smukt sted på landet med stor smuk gave. Bestemt et sted vi kunne finde på at vende tilbage til.

Tak, S4441TFanneb