Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 21. april 2021

Super skønne omgivelser. Dejlig terrasse, gode grillmuligheder. Masser af små hyggekroge og så lækker morgenmad. Mums, vi kommer bestemt gerne her igen. Her finder man ro og fred, sover skønt i gode senge.

Dato for ophold: april 2021
Tak, Aldine78
Anmeldt d. 8. oktober 2020

Vi har lige overnattet 5 nætter på dette unique B&B. Det var helt over forventning i enhver henseende. Stedet var valgt som udgangspunkt for bil, cykel og vandreture i Søhøjlandet samt på øerne i og området omkring Horsens Fjord. Særligt havde vi set frem til at cykle på den nedlagte jernbane, Bryrupbanestien, mellem Horsens og Silkeborg, som blev en dejlig oplevelse. Efter et udsøgt morgenmåltid af gode råvarer, personligt anrettet og serveret i en hyggelig lille stue, begav vi os ud på opdagelse i det midtjyske landskab. Vi vendte tilbage om aftenen til det stille, rummellige værelse, hvor vi sov godt i den behagelige seng. En enkelt aften bestilte vi aftensmåltid på Provstegården. Smukt anrettet og yderst velsmagende. Et gennemført godt ophold, hvor vi også følte os trygge i forhold til respekt for corona. Kan varmt anbefales.

Værelsestip: Vores dobbeltværelse lå i stueetagen med udgang til egen terrasse.
Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Mette N
Anmeldt d. 24. september 2020

Dejlig stemning. Smukke omgivelser og fred og ro. Stort rent værelse.Morgenmaden serveret i "chambre separee". Muligheder for både afslapning og BBQ i den smukke store have, hvor der er flere forskellige siddearrangementer.

Dato for ophold: september 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, loergaard
Anmeldt d. 8. september 2020

Super sødt personale. Virkelig fin lejlighed med alle basale køkkenting. Gode hovedpuder og senge, dejlige håndklæder der rent faktisk tørrer kroppen omgivelserne var også fine, tæt på en fin kirkegård. Helt klart til at anbefale!

Dato for ophold: september 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, cfabri678442
Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Dette er anden gang vi besøger stedet og igen er vi meget tilfredse. Vi bookede 2 lejligheder , som indeholder alt hvad man kan ønske sig
Er perfekt til både korte og lange ophold
Ligger smukt bag kirke og med flot have

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, 208steenn