Dejlig stemning. Smukke omgivelser og fred og ro. Stort rent værelse.Morgenmaden serveret i "chambre separee". Muligheder for både afslapning og BBQ i den smukke store have, hvor der er flere forskellige siddearrangementer.

Dato for ophold: september 2020
Tak, loergaard
Anmeldt d. 8. september 2020

Super sødt personale. Virkelig fin lejlighed med alle basale køkkenting. Gode hovedpuder og senge, dejlige håndklæder der rent faktisk tørrer kroppen omgivelserne var også fine, tæt på en fin kirkegård. Helt klart til at anbefale!

Dato for ophold: september 2020
Tak, cfabri678442
Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Dette er anden gang vi besøger stedet og igen er vi meget tilfredse. Vi bookede 2 lejligheder , som indeholder alt hvad man kan ønske sig
Er perfekt til både korte og lange ophold
Ligger smukt bag kirke og med flot have

Dato for ophold: august 2020
Tak, 208steenn
Anmeldt d. 13. august 2020

Vi var IGEN forbi og det var IGEN et helt vildt dejligt ophold. Værten, Helene, er bare så imødekommende, venlig og varm. Man føler sig rigtig godt tilpas i roen i og omkring Provstegården. Dejligt værelse, rent og pænt. Kokken Daniel laver super dejlig mad!!! SPIS DER!!!! Du får bare SÅ meget smag!!! Vi kommer igen igen igen......

Dato for ophold: august 2020
Tak, MAAK62
Anmeldt d. 31. juli 2020

Alt var bare super godt. Lige fra området. Værelset. Morgenmaden og personalet. Skønt sted der ligger på landet men faktisk ret tæt på både Horsens og Skanderborg.
Alt i alt et super ophold. Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Dotze