Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Dette er anden gang vi besøger stedet og igen er vi meget tilfredse. Vi bookede 2 lejligheder , som indeholder alt hvad man kan ønske sig
Er perfekt til både korte og lange ophold
Ligger smukt bag kirke og med flot have

Dato for ophold: august 2020
Tak, 208steenn
Anmeldt d. 13. august 2020

Vi var IGEN forbi og det var IGEN et helt vildt dejligt ophold. Værten, Helene, er bare så imødekommende, venlig og varm. Man føler sig rigtig godt tilpas i roen i og omkring Provstegården. Dejligt værelse, rent og pænt. Kokken Daniel laver super dejlig mad!!! SPIS DER!!!! Du får bare SÅ meget smag!!! Vi kommer igen igen igen......

Dato for ophold: august 2020
Tak, MAAK62
Anmeldt d. 31. juli 2020

Alt var bare super godt. Lige fra området. Værelset. Morgenmaden og personalet. Skønt sted der ligger på landet men faktisk ret tæt på både Horsens og Skanderborg.
Alt i alt et super ophold. Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Dotze
Anmeldt d. 27. februar 2020

Hyggeligt og personligt sted. Nemt at få telefon-kontakt til værtsparret osv. Lejligheden var rummelig, ren og rar og morgenmaden var lækker. Vi spurgte efter en ekstra opredning på et 4-mandsværelse, det lod sig nemt gøre og der var stadig masser af plads i lejligheden. Alt i alt et sted der i den grad kan anbefales og så ligger det i fin køreafstand til både Moesgaard og LegoHouse i Billund.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, pernillemajoldin
Anmeldt d. 22. januar 2020

Min kæreste og jeg boede her en weekend i januar. Super hyggeligt sted med en rigtig god vært på stedet. Hun gav en masse gode fif til ting, som vi kunne opleve og gode steder at gå en tur i området. Intet at sætte en finger på, bare ren hygge!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, thomas_bentsen