Anmeldt d. 31. juli 2020

Alt var bare super godt. Lige fra området. Værelset. Morgenmaden og personalet. Skønt sted der ligger på landet men faktisk ret tæt på både Horsens og Skanderborg.
Alt i alt et super ophold. Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Dotze
Anmeldt d. 27. februar 2020

Hyggeligt og personligt sted. Nemt at få telefon-kontakt til værtsparret osv. Lejligheden var rummelig, ren og rar og morgenmaden var lækker. Vi spurgte efter en ekstra opredning på et 4-mandsværelse, det lod sig nemt gøre og der var stadig masser af plads i lejligheden. Alt i alt et sted der i den grad kan anbefales og så ligger det i fin køreafstand til både Moesgaard og LegoHouse i Billund.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, pernillemajoldin
Anmeldt d. 22. januar 2020

Min kæreste og jeg boede her en weekend i januar. Super hyggeligt sted med en rigtig god vært på stedet. Hun gav en masse gode fif til ting, som vi kunne opleve og gode steder at gå en tur i området. Intet at sætte en finger på, bare ren hygge!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, thomas_bentsen
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi skulle til P!nk koncert i Horsens. Parkering var ved at blive et issue, da alt var udsolgt i nærheden af CASA Arena, men vi havde da et sted at overnatte, da det var booket for længe siden. Vi skulle sove på Provstegården B&B i Kattrup lige udenfor Hovedgård.
Da vi tjekker ind står vi og pjatter med den unge mand i receptionen, der fortæller at de vil gøre alt for at vi skal få et behageligt ophold. Min kone der kan have en skarp tunge spørger så frækt, om han så ikke kan køre os ind til koncerten da vi var lidt udfordret med hensyn til parkering. Til vores store overraskelse svarede han, at det ville hans mor da helt sikkert gerne. I samme øjeblik kommer B&B “Mor” gennem receptionen og bekræfter at det er bare en aftale. Hun ville køre os til koncerten og når koncerten var færdig ville hun komme og samle os op på et aftalt sted, hvor hun ikke vil sidde fast i trafikken. Som aftalt, således eksekveret. Vi blev kørt ind til koncerten og vi skulle bare ringe når vil ville hjem. Da vi efter koncerten kom til det aftalte sted stod hun og ventede på os. Total luksus med privatchauffør. At det så viste sig, at Helene som hun hed, bare var super flink, at vi havde lejet en fed lejlighed med dejlige senge og ikke mindst en morgenmad, der ikke kunne sættes en finger på, medvirkede også til den positive oplevelse. Prisen for det hele for 3 personer ... Kun 1345 kr incl. Transport og Moms
Fedt at blive positivt overrasket, så tak til Provstegården B&B for den dejlige oplevelse.
Kan varmt anbefale stedet og jeg håber at vi ses igen en anden god gang

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, TorbenLohseH
Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejligt sted med idyl og god morgenmad. Hjemmebagte boller og afslappet atmosfære.
Værelset er i god størrelse og indbydende. Udgangen til haven og terrasse et stort plus.
Ligger meget centralt tæt ved Aarhus og motorvej
Kan anbefales.

Dato for ophold: juni 2019