Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi skulle til P!nk koncert i Horsens. Parkering var ved at blive et issue, da alt var udsolgt i nærheden af CASA Arena, men vi havde da et sted at overnatte, da det var booket for længe siden. Vi skulle sove på Provstegården B&B i Kattrup lige udenfor Hovedgård.
Da vi tjekker ind står vi og pjatter med den unge mand i receptionen, der fortæller at de vil gøre alt for at vi skal få et behageligt ophold. Min kone der kan have en skarp tunge spørger så frækt, om han så ikke kan køre os ind til koncerten da vi var lidt udfordret med hensyn til parkering. Til vores store overraskelse svarede han, at det ville hans mor da helt sikkert gerne. I samme øjeblik kommer B&B “Mor” gennem receptionen og bekræfter at det er bare en aftale. Hun ville køre os til koncerten og når koncerten var færdig ville hun komme og samle os op på et aftalt sted, hvor hun ikke vil sidde fast i trafikken. Som aftalt, således eksekveret. Vi blev kørt ind til koncerten og vi skulle bare ringe når vil ville hjem. Da vi efter koncerten kom til det aftalte sted stod hun og ventede på os. Total luksus med privatchauffør. At det så viste sig, at Helene som hun hed, bare var super flink, at vi havde lejet en fed lejlighed med dejlige senge og ikke mindst en morgenmad, der ikke kunne sættes en finger på, medvirkede også til den positive oplevelse. Prisen for det hele for 3 personer ... Kun 1345 kr incl. Transport og Moms
Fedt at blive positivt overrasket, så tak til Provstegården B&B for den dejlige oplevelse.
Kan varmt anbefale stedet og jeg håber at vi ses igen en anden god gang

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, TorbenLohseH
Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejligt sted med idyl og god morgenmad. Hjemmebagte boller og afslappet atmosfære.
Værelset er i god størrelse og indbydende. Udgangen til haven og terrasse et stort plus.
Ligger meget centralt tæt ved Aarhus og motorvej
Kan anbefales.

Tak, Trail64022197883
Anmeldt d. 11. juni 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted og personale.
Der er HELT stille om natten.
Dejligt værelse, super betjening og skønne omgivelser med en dejlig have.
God morgenmad inkl. Gammel Dansk
Vi vil helt sikkert benytte Provstegården igen.

Tak, 170jesperv
Anmeldt d. 5. juni 2019

Vi boede en enkelt nat da vi skulle til bryllup og flyve på ferie dagen efter. Der var intet problem med at checke ind tidligt eller blive et par timer længere. Værelset var stort og rummeligt, ligesom der er rent overalt. Virkeligt et dejligt sted der fortjener vores varmeste anbefalinger.

Tak, Curiosity19678897699
Anmeldt d. 10. april 2019

Fint sted - let tilgængeligt - i rolige omgivelser. Dejligt værelse med hyggelig lille terrasse. God service, venlig modtagelse. Kan ikke skrive noget negativt, for opholdet og stedet levede fuldt op til vores forventninger.

Værelsestip: Er man 2, er dobbeltværelset fint - der er et lille køleskab, TV og pænt badeværelse
Dato for ophold: april 2019
Tak, Nomad27445856764