TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 3. juli 2019

Dejligt sted med idyl og god morgenmad. Hjemmebagte boller og afslappet atmosfære.
Værelset er i god størrelse og indbydende. Udgangen til haven og terrasse et stort plus.
Ligger meget centralt tæt ved Aarhus og motorvej
Kan anbefales.

Tak, Trail64022197883
Anmeldt d. 11. juni 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted og personale.
Der er HELT stille om natten.
Dejligt værelse, super betjening og skønne omgivelser med en dejlig have.
God morgenmad inkl. Gammel Dansk
Vi vil helt sikkert benytte Provstegården igen.

Tak, 170jesperv
Anmeldt d. 5. juni 2019

Vi boede en enkelt nat da vi skulle til bryllup og flyve på ferie dagen efter. Der var intet problem med at checke ind tidligt eller blive et par timer længere. Værelset var stort og rummeligt, ligesom der er rent overalt. Virkeligt et dejligt sted der fortjener vores varmeste anbefalinger.

Tak, Curiosity19678897699
Anmeldt d. 10. april 2019

Fint sted - let tilgængeligt - i rolige omgivelser. Dejligt værelse med hyggelig lille terrasse. God service, venlig modtagelse. Kan ikke skrive noget negativt, for opholdet og stedet levede fuldt op til vores forventninger.

Værelsestip: Er man 2, er dobbeltværelset fint - der er et lille køleskab, TV og pænt badeværelse
Dato for ophold: april 2019
Tak, Nomad27445856764
Anmeldt d. 26. februar 2019

Rent. pænt og god plads. Vi bookede en mindre lejlighed og den var fin. Eneste minus var tv'et, som ikke var hooked up, så vi kunne streame - havde ellers været rart efter en lang dag. Men ellers et skønt sted! Og værterne var søde - og det ligger ret godt i forhold til en miniferie i det midtjyske.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Simon D
HeleneE249, Ejer hos Provstegården Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2019

Hej Simon

Tak for din anmeldelse.

Ja desværre er det ikke alle vores tv der er klar til wifi, de fleste er dog.
Til næstegang og alle andre der læser med her, så har vi chromecasts vi låner ud til vores gæster.

Håber vi ses igen :)

Bedste hilsner, Helene & Daniel.
Provstegården Bed & Breakfast